Quote (8460 @ Wed, 11 Jun 2008, 02:12)
Jared (Pino) gaat ook nieuwe ladder weer dus ik ga waarschijnlijk wel met hem iig, nog niet echt gezocht naar mensen om mee te spelen. Zal ook vooral non lad blijve spelen, maar eerste weken van ladder zijn altijd wel vet.
Is het btw niet weer is tijd voor -10% ;p ?
Ja elke keer als ik die mods pm wordt me verteld dat ik ze over een maand moet weer moet pmen, heb nog warns van 2006 en 2007 erin staan.
Ik had al in de donor forums een team, maar die lui willen meteen snachts ergens beginnen. Denk niet dat ik dat ga doen.
Maar je hoort 't dan nog wel, reset is pas over een weekje toch?