d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ut Vraag > Help Aub
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,830
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Jun 10 2008 07:08am
ik heb nog nooit UT gemaakt en wil het nu eigenlijk gaan doen, maar hoe moet het precies?
UT openen en dan alleen diablo en baal dood maken en mephi laten leven, toch?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 10 2008 07:14am
Quote (sjaakkk @ Tue, 10 Jun 2008, 15:08)
ik heb nog nooit UT gemaakt en wil het nu eigenlijk gaan doen, maar hoe moet het precies?
UT openen en dan alleen diablo en baal dood maken en mephi laten leven, toch?


Wat wil je gaan doen? voor de xp of torch?
Member
Posts: 16,830
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Jun 10 2008 07:18am
voor exp , sorry
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 10 2008 07:20am
Quote (sjaakkk @ Tue, 10 Jun 2008, 15:18)
voor exp , sorry


Oke, idd je moet baal en dia kille, je hebt een goed team nodig, je zet meph vast int huis en je laat de skeleton's komen en kilt ze de hele tijd en krijgt mass xp.

Zeg't maar als je meer info meot eh?
Member
Posts: 16,830
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Jun 10 2008 07:21am
thx for info smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 10 2008 07:24am
Quote (sjaakkk @ Tue, 10 Jun 2008, 15:21)
thx for info smile.gif


Je moet wel een goed team hebben.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 10 2008 07:53am
Quote (Zompy @ Tue, 10 Jun 2008, 15:24)
Je moet wel een goed team hebben.


Hehe, ja.. 2 hammerdins. Wat een geweldig zeldzaam team.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 10 2008 09:11am
Quote (Toasts @ Tue, 10 Jun 2008, 15:53)
Hehe, ja.. 2 hammerdins. Wat een geweldig zeldzaam team.


Necro om hem te locken?

een smiter voor de veiligheid misschien?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 09:50am
Quote (Zompy @ Tue, 10 Jun 2008, 16:11)
Necro om hem te locken?

een smiter voor de veiligheid misschien?


ga toch weg man.. een smiter.. elke random hadin met perf res en fullblock kan m in zn huis zetten en de boel clearen..
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 10 2008 10:04am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 10 Jun 2008, 17:50)
ga toch weg man.. een smiter.. elke random hadin met perf res en fullblock kan m in zn huis zetten en de boel clearen..


Soms zijn er klojo's en dan gaat ie uit zn huis, en wat als je hem wilt killen?
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll