d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nederland - Frankrijk > Doe Uw Voorspellingen Hier...
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 02:12am
ik zeg 2-0

wat denken jullie ervan ? smile.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 10 2008 02:41am
eerst maar eens zien of op het zelfde niveau presteren als italie-nederland
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 02:46am
Quote (Hellskin @ Tue, 10 Jun 2008, 09:41)
eerst maar eens zien of op het zelfde niveau presteren als italie-nederland


ja dennis, maar heb jij "de haantjes" gisteren zien spelen? daar zou de b selectie nog van winnen.. maar het blijft voetbal.. toch zeg ik dat ze een hele goede kans maken tegen frankrijk na gistereavond
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 10 2008 02:47am
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jun 10 2008, 08:46am)
ja dennis, maar heb jij "de haantjes" gisteren zien spelen? daar zou de b selectie nog van winnen.. maar het blijft voetbal.. toch zeg ik dat ze een hele goede kans maken tegen frankrijk na gistereavond


ik zag dat er vrij goed gecombineerd werd door de hollanders. beter dan ik in tijden gezien heb.
ze waren ook fel. ze speelde imo goed
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 02:52am
Quote (Hellskin @ Tue, 10 Jun 2008, 09:47)
ik zag dat er vrij goed gecombineerd werd door de hollanders. beter dan ik in tijden gezien heb.
ze waren ook fel. ze speelde imo goed




die mening deel ik met je ^^
Member
Posts: 1,425
Joined: Feb 18 2007
Gold: 12.00
Jun 10 2008 03:23am
6-0 voor nederland!!!!!!!!!!! bier.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 03:33am
Quote (Sirchefhimself @ Tue, 10 Jun 2008, 10:23)
6-0 voor nederland!!!!!!!!!!! bier.gif


lol'd , en leef jij ook nog ja biggrin.gif
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 10 2008 04:53am
Ik denk weer 3-0
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jun 10 2008 05:48am
1-0 voor Nederland, Frankrijk heeft verdedigend erg goede spelers.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Jun 10 2008 06:01am
ik denk 2-1 voor nederland..
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll