Quote (CpTJenJen @ Tue, Jun 10 2008, 08:46am)
ja dennis, maar heb jij "de haantjes" gisteren zien spelen? daar zou de b selectie nog van winnen.. maar het blijft voetbal.. toch zeg ik dat ze een hele goede kans maken tegen frankrijk na gistereavond
ik zag dat er vrij goed gecombineerd werd door de hollanders. beter dan ik in tijden gezien heb.
ze waren ook fel. ze speelde imo goed