Quote (mUMmY- @ Mon, Jun 9 2008, 11:17pm)
Ach, /care. Is toch leuk als ze ons komen feliciteren.
je hebt ook een soccer forum waar je dat kan doen en daarbij als ze nou allemaal eens in het zelfde topic zouden posten zou het nog nieteens zo'n probleem zijn
maar iedere rando die ff z'n felicitatie+1's wil geven moet zonodig een eigen topic maken. beetje teveel van het goede. niet?