d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Hier De Mods Dan?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,291
Joined: Jul 28 2005
Gold: 380.24
Jun 9 2008 02:52pm
Bij die itilianen ofzo worden onze threads gelijk geclosed...hier? Lekker alles open laten he?
Behalve onze eigen topics..maar nee als hier een spaghettie vreter hier komt, maar nix doen.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 9 2008 02:57pm
ik zal eens kijken of ik er wat aan kan doen.


edit: alstublieft

This post was edited by Hellskin on Jun 9 2008 03:12pm
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jun 9 2008 05:17pm
Ach, /care. Is toch leuk als ze ons komen feliciteren.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 9 2008 05:32pm
Quote (mUMmY- @ Mon, Jun 9 2008, 11:17pm)
Ach, /care. Is toch leuk als ze ons komen feliciteren.


je hebt ook een soccer forum waar je dat kan doen en daarbij als ze nou allemaal eens in het zelfde topic zouden posten zou het nog nieteens zo'n probleem zijn
maar iedere rando die ff z'n felicitatie+1's wil geven moet zonodig een eigen topic maken. beetje teveel van het goede. niet?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 10 2008 08:36am
Quote (Hellskin @ Tue, 10 Jun 2008, 01:32)
je hebt ook een soccer forum waar je dat kan doen en daarbij als ze nou allemaal eens in het zelfde topic zouden posten zou het nog nieteens zo'n probleem zijn
maar iedere rando die ff z'n felicitatie+1's wil geven moet zonodig een eigen topic maken. beetje teveel van het goede. niet?


Ben ik mee eens. Waarom wordt er (tijdelijk) geen sticky gemaakt waarin mensen voor Nederland kunnen supporteren?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 10 2008 08:58am
Quote (dikkuhshit @ Mon, 9 Jun 2008, 22:52)
Bij die itilianen ofzo worden onze threads gelijk geclosed...hier?  Lekker alles open laten he?
Behalve onze eigen topics..maar nee als hier een spaghettie vreter hier komt, maar nix doen.


Laat ze lekker hun +1 krijgen wink.gif
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 10 2008 09:00am
Quote (Kanni @ Tue, 10 Jun 2008, 16:36)
Ben ik mee eens. Waarom wordt er (tijdelijk) geen sticky gemaakt waarin mensen voor Nederland kunnen supporteren?


Gut idea!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 10 2008 09:21am
Quote (KillingScream @ Tue, 10 Jun 2008, 17:00)
Gut idea!

Boks ouwe!
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 10 2008 09:22am
Quote (Kanni @ Tue, 10 Jun 2008, 17:21)
Boks ouwe!


"boks"
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll