d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoi! > Hai!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 8 2008 08:00am
Waar is iedereen?sad.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 8 2008 08:05am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Jun 8 2008, 03:00pm)
Waar is iedereen?sad.gif


Examens!
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
Jun 8 2008 08:07am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 8 Jun 2008, 16:00)
Waar is iedereen?sad.gif


wie is iedereen? wink.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 8 2008 08:18am
Het is lente voor iedereen.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 8 2008 08:18am
Quote (Kanni @ Sun, Jun 8 2008, 03:18pm)
Het is lente voor iedereen.


No fucking way....
Wat heb je voor die naam moeten doen?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 8 2008 08:25am
Een PM sturen met de vraag om mijn naam te veranderen. Stoer, he?
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jun 8 2008 08:33am
Quote (Kanni @ Sun, 8 Jun 2008, 16:25)
Een PM sturen met de vraag om mijn naam te veranderen. Stoer, he?


als het gratis was, is het zeker stoer, want normaal gesproken is een name change nogal prijzig
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 8 2008 08:44am
Het eerste teken van mijn vorige account naam was een aantal maanden geleden veranderd in een vraagteken. Daardoor konden mensen me niet meer PM'en (tenzij heel omslachtig).
Het was dus niet puur voor the fuck of it. Meer uit noodzaak.

Dat heb ik weer mooi toegelicht.
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 8 2008 01:35pm
Yo!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 8 2008 02:31pm
Ey swa.
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll