d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ziggo
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jun 6 2008 03:28pm
Heeft iemand deze provider?

Ik had @home totdat die grapjassen er Ziggo van maakten, wat gewoon bagger is.

Ik heb tijden dat internet er een uur uitligt.
Ik heb random disconnects, soms een keer of 8-9 op een uur of 5-6.
Soms heb ik een response van 800-2,4k, zoals nu het geval is.

Iemand elders nog ontevreden over deze grote klotezooi?

Mart
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 6 2008 04:04pm
close topic maar.. alleen binnen mijn vriendengroep heb 80% probleme gehad..
Member
Posts: 5,740
Joined: Jun 18 2007
Gold: 0.00
Jun 6 2008 04:13pm
provider ya.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 6 2008 04:24pm
plaatselijk gezeik met kpn hier atm... ik dropte al 5x na geen verbinding te hebbem met dns... net als een vriend 300 meter verderop..
Member
Posts: 4,555
Joined: May 25 2007
Gold: 941.00
Jun 6 2008 06:24pm
Quote (JurK. @ Sat, 7 Jun 2008, 00:04)
close topic maar.. alleen binnen mijn vriendengroep heb 80% probleme gehad..


Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jun 6 2008 06:53pm
Quote (JurK. @ Sat, 7 Jun 2008, 00:04)
close topic maar.. alleen binnen mijn vriendengroep heb 80% probleme gehad..


Gehad of heeft?

Ikzelf vind het bijzonder triest hoe zo'n goeie provider (@home) kan afdalen naar dit soort triest internet...

Mart
Banned
Posts: 369
Joined: Jun 1 2008
Gold: 0.00
Warn: 50%
Jun 7 2008 02:55am
Mart is een meisjesnaam.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jun 7 2008 03:05am
de reclame is wel heel vet
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jun 7 2008 06:13am
Quote (Zyyghe @ Sat, 7 Jun 2008, 10:55)
Mart is een meisjesnaam.


Hoi multi, hou gewoon je bek als je niks nuttigs te melden hebt.

Mart
Banned
Posts: 369
Joined: Jun 1 2008
Gold: 0.00
Warn: 50%
Jun 7 2008 09:29am
Quote (Baklap @ Sat, Jun 7 2008, 12:13pm)
Hoi multi, hou gewoon je bek als je niks nuttigs te melden hebt.

Mart


Nog steeds meisjesnaam. Trouwens, vond mijn post behoorlijk nuttig.

Nog iets: Begin jij altijd direct te flamen als iets of iemand je niet aanstaat? Jouw naam staat me trouwens ook niet aan, ik hou namelijk niet zo erg van homo's met meisjesnamen.
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll