d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje Over Doom
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Jun 5 2008 10:40am
waarom werkt die -cold niet??? heb er 1 met -58% maar ik merk geen verschil hoe kan dit?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jun 5 2008 10:44am
IDDQD

IDKFA
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 5 2008 10:53am
Quote (WemyNM @ Thu, 5 Jun 2008, 17:44)
IDDQD

IDKFA


vouch
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 5 2008 10:54am
IDCLEV0403 voor hitler.
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Jun 5 2008 11:40am
misschien ook mensen aanwezig, boven de 8 jaar?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 5 2008 12:00pm
hoezo merk ej geen verschil... zeg waarmee ^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 5 2008 12:36pm
Quote (sjaakkk @ Thu, 5 Jun 2008, 19:40)
misschien ook mensen aanwezig, boven de 8 jaar?


Ha, hieruit blijkt juist hoe oud we zijn.
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Jun 5 2008 12:46pm
monsters gaan niet eerder dood ofzo
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 5 2008 01:00pm
Quote (WemyNM @ Thu, 5 Jun 2008, 17:44)
IDDQD

IDKFA
Hahahaha, fuck, die ken ik ook nog steeds. idspispopd was mijn favoriet.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 5 2008 01:24pm
Quote (sjaakkk @ Thu, 5 Jun 2008, 20:46)
monsters gaan niet eerder dood ofzo


haha doom >> pvm ^^

zucht wat bestaan er toch veel newbs ^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 5 2008 01:25pm
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll