d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Typ Deze Post
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 95
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 3 2008 01:08pm
Op een macbook smile.gif

Echt wennen maar wel zeer stijlvol

Nu ga ik Diablo op mjn macbook zetten ook al zal ik het nooit serieus gaan spelen

Adieu for now..
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 5 2008 02:58pm
leuk voor jou
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 5 2008 03:12pm
DOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOD ga je rukken op manga

Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 5 2008 03:39pm
Quote
Ik Typ Deze Post


Oh... lekker dan.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 5 2008 04:33pm
mac = nais alleen kut voor meeste programma's...
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 5 2008 05:22pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 6 Jun 2008, 00:33)
mac = nais alleen kut voor meeste programma's...

Zoals welke?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 6 2008 06:00am
Quote (Kanni @ Fri, 6 Jun 2008, 01:22)
Zoals welke?


Die name change van je, was dat gratis?
Of moest je 't ook nog zelf betalen?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 6 2008 06:28am
Quote (Kanni @ Fri, 6 Jun 2008, 01:22)
Zoals welke?


office

Quote (CorvX @ Fri, 6 Jun 2008, 14:00)
Die name change van je, was dat gratis?
Of moest je 't ook nog zelf betalen?


name veranderen kost 10K fg wink.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 6 2008 06:29am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 6 2008 06:42am
Quote (CorvX @ Fri, 6 Jun 2008, 14:00)
Die name change van je, was dat gratis?
Of moest je 't ook nog zelf betalen?

Gratuit.

Quote (BadBoyDeGekste)
office

http://www.microsoft.com/mac/products/Office2008/default.mspx
Voor Mac. Bovendien kan je op de nieuwe Macs ook Windows installeren.

This post was edited by Kanni on Jun 6 2008 06:43am
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 6 2008 10:35am
Quote (Kanni @ Fri, 6 Jun 2008, 13:42)
http://www.microsoft.com/mac/products/Office2008/default.mspx
Voor Mac. Bovendien kan je op de nieuwe Macs ook Windows installeren.
Hahaha, windows op een mac, geniaal.

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll