d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraag Over Rapidshare.
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 3 2008 11:06am
Rapidshare is blijkbaar veranderd en hoe fraai het er ook uitziet, erg gebruiksvriendelijk is het niet.
Vroeger moest je enkel een aantal getallen overtypen om iets te kunnen downloaden maar nu ziet het er zo uit:



De bedoeling is om enkel de symbolen met een kat over te typen, maar dat lukt me dus niet.
Wat doe ik verkeerd? Hoe moet het wel?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 3 2008 11:10am
Ja, had er ook al last van. enkele van die plaatjes moeten een hondje voorstellen (zoals G),
blijf gewoon de afbeelding vernieuwen tot je er eentje krijgt waar het een beetje duidelijk is..
Een andere oplossing is er (vrees ik) niet.


edit: Toen ik het moest typen kreeg ik zelfs een andere vraag, nl. enkel de symbolen met zittende katten overtypen..
Dus gewoon vernieuwen tot het lukt.. happy.gif

This post was edited by Toasts on Jun 3 2008 11:16am
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 3 2008 11:11am
Hah, dat is echt een meesterlijke actie weet je biggrin.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 3 2008 11:14am
Quote (Toasts @ Tue, 3 Jun 2008, 19:10)
Ja, had er ook al last van. enkele van die plaatjes moeten een hondje voorstellen (zoals G),
blijf gewoon de afbeelding vernieuwen tot je er eentje krijgt waar het een beetje duidelijk is..
Een andere oplossing is er (vrees ik) niet.

Ok. Hopelijk verbeteren ze dat ding snel.
Gelukkig vond ik intussen een megaupload-link. Die zijn wel duidelijk.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 3 2008 11:21am
Tja, is tegen bots. Inderdaad zwaar irritant... ik wil porno.. NU ^^
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 3 2008 11:24am
Quote (Chlamydia @ Tue, 3 Jun 2008, 19:21)
Tja, is tegen bots. Inderdaad zwaar irritant... ik wil porno.. NU ^^

Dat had ik ook begrepen. Ik vraag me wel af wat er mis wat met het systeem van symbolen overtypen. Ik zie het nut niet in van het hele katten/hondengedoe.

Quote (Lucas[NM)
]Hah, dat is echt een meesterlijke actie weet je

Tja. Er mensen zijn die Geert Hoste 'meesterlijk' vinden.

Na wat proberen blijk ik toch goed gegokt te hebben, maar nu verschijnt er:
'The download cannot be provided. Please check, if your browser supports Javascript.'

Ach, ja. Genoeg geneukt voor vandaag.

This post was edited by ¢?NNI on Jun 3 2008 11:31am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 3 2008 11:32am
Uhu. Irritant.

Maar toch zijn ze nog wel te onderscheiden van elkaar. Wel 4 letters intypen hè?

WAT VIND JE VAN MANU'S ALBUM?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 3 2008 11:39am
Quote (�?NNI @ Tue, 3 Jun 2008, 18:24)
Dat had ik ook begrepen. Ik vraag me wel af wat er mis wat met het systeem van symbolen overtypen. Ik zie het nut niet in van het hele katten/hondengedoe.
Omdat er iets onvoorspelbaars in moet zitten. De katten/honden zijn willekeurig geplaatst en dus wordt matchen erg moeilijk, symbolen zijn maar symbolen.

Banned
Posts: 369
Joined: Jun 1 2008
Gold: 0.00
Warn: 50%
Jun 3 2008 11:49am
Quote (Rapidshare)

.de


Oftewel Rapidshare.ger?. Zegt genoeg.
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 3 2008 12:31pm
Quote (Lucas[NM] @ Tue, Jun 3 2008, 07:11pm)
Hah, dat is echt een meesterlijke actie weet je biggrin.gif


Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll