d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Net Trg Van Pinkpop > In 1 Word Geweldig !!!!
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 2 2008 09:09am
Hoogte Punten :

Samen met een vriend van me Croud Surfen.
Dat ik ruzie had met een Minder Valide van 1turf hoog (ik deed niet eens wat maar toch werd ie boos)
RATM
Queens of Stone Age
Blood Red Shoes
en EODM.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jun 2 2008 09:14am
Heb je nog met mannen geneukt?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 2 2008 09:27am
Quote (WemyNM @ Mon, 2 Jun 2008, 17:14)
Heb je nog met mannen geneukt?


Hmm, eigelijk niet eens op Pinkpop geneukt
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jun 2 2008 09:33am
het is crowd surfen ^^

metallica was er toch ook?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 2 2008 09:36am
Quote (Mischa @ Mon, 2 Jun 2008, 17:33)
het is crowd surfen ^^

metallica was er toch ook?


Ja die waren er ook 1ste dag laatste 2uur.

Was wel goed tedoen heb nog een mooie foto gemaakt zo zo gast boven op de geluids mast tongue.gif.

Maar was geen hoogte punt voor mij.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 2 2008 09:37am
Jezus, ik heb spontaan hoofdpijn.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 2 2008 09:39am
Quote (Flatulence @ Mon, 2 Jun 2008, 17:37)
Jezus, ik heb spontaan hoofdpijn.


Das minder, gelukig heb ik daar zowat NOOIT last van wink.gif.

1tip moet je niet doen he
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 09:40am
ik wou er ook heen maar was te laat met kaarten kopen nu ga ik volgend jaar ^
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 2 2008 09:41am
Quote (tenshinhan @ Mon, Jun 2 2008, 05:39pm)
Das minder, gelukig heb ik daar zowat NOOIT last van wink.gif.

1tip moet je niet doen he
1 tip, haal je hoofd uit je kont en lees wat je typt.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 2 2008 09:42am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 17:40)
ik wou er ook heen maar was te laat met kaarten kopen nu ga ik volgend jaar ^


Dan ga ik ook zeker weer smile.gif, je hebt dan toch wel wat grote namen gemist dit jaar maarjah vond verleden jaar wel beter kwa head line, teveel kleine matige bandjes tussen door
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll