d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stage En School > Hoelang Nog Iedereen?
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 2 2008 05:31am
ik heb nog stage tot 27 juni

en school tot 7 juli

en jullie??
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 2 2008 05:35am
Dunno, ik wacht op de verlossende woorden 'wat doe je hier?'.
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 2 2008 05:37am
Was vorige donderdag al klaar :~)
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 2 2008 05:42am
Quote (8460 @ Mon, 2 Jun 2008, 12:37)
Was vorige donderdag al klaar :~)


examens zijn ook goed gegaan? of word het met de hakken over de sloot?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jun 2 2008 06:22am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Jun 2 2008, 12:31pm)
ik heb nog stage tot 27 juni

en school tot 7 juli

en jullie??


Niks xD
Ik heb na de vakantie weer school.
Nu de hele vakantie werken, feesten, zuipen en meer werken xD
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 2 2008 11:15am
Nog 2 maaaanden!
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 2 2008 11:23am
stage al gedaan , school tot 12 juni , daarna examens
eindig op 20 juni biggrin.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 2 2008 11:24am
Vakantie begint op 1 augustus!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 11:31am
nog 3 weken dan werken en met de bouwvak 2 wekene vakantie mja ik ga maar 4 dagen in de week werken dus dat is iig al vakantie he tongue.gif
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 2 2008 11:42am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 2 Jun 2008, 13:42)
examens zijn ook goed gegaan? of word het met de hakken over de sloot?


Op Nederlands na kan het bijna niet anders dan dat ik alles gehaald heb. Stond voor de meeste vakken rond de 7 dus had ook geen hele hoge cijfers voor mijn examens nodig.
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll