d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Die Reclame
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 27 2008 03:44pm
soort duits/nederlandse rockband die een liedje willen maken

Life is...LALALALAL Life is LALALALAL

volgens mij bavaria

halverwege zingen ze: life is a tunnel with black light at the end

dat klinkt zo kanker chill waar kan ik dat "nummer" downloaden ik wil die zin hebben tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 27 2008 03:56pm
life is life

van "opus"

This post was edited by BadBoyDeGekste on May 27 2008 03:59pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 27 2008 06:54pm
Quote (dzigibau @ Tue, May 27 2008, 09:44pm)
soort duits/nederlandse rockband die een liedje willen maken

Life is...LALALALAL Life is LALALALAL

volgens mij bavaria

halverwege zingen ze: life is a tunnel with black light at the end

dat klinkt zo kanker chill waar kan ik dat "nummer" downloaden ik wil die zin hebben tongue.gif


die nummers bestaan niet echt.

het gaat erom dat ze opzoek zijn naar een text voor hun nummer dat beschrijft wat het leven is.
het gaat erom dat ze allerlei texten proberen om "life is ......" (de puntjes lecht leven uit)

maar na van alles geprobeerd te hebben komen ze erachter dat de enige text is die pakt "life is life" is.

de probeersels zijn geen echte nummers.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 28 2008 03:16am
Ben ik de enige die daar nog nooit van gehoord heeft?
( die band )
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
May 28 2008 04:03am
Quote (Apachai @ Wed, 28 May 2008, 10:16)
Ben ik de enige die daar nog nooit van gehoord heeft?
( die band )


Neu, band is niet heel bekend. Heel veel mensen kennen het nummer wel maar hebben geen idee van wie het is. Is trouwens nog een cover op gemaakt door Laibach; Leben heißt leben. ( http://www.youtube.com/watch?v=LZxE0ttCLnM ).
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 28 2008 04:11am
ok dan..
ik ken het nummer volgens mij ook niet maargoed ^^

Oh.. dat ritme zonder de drum en zang van die reclame cker? biggrin.gif
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
May 28 2008 10:02am
Quote (Hellskin @ Wed, May 28 2008, 12:54am)
die nummers bestaan niet echt.

het gaat erom dat ze opzoek zijn naar een text voor hun nummer dat beschrijft wat het leven is.
het gaat erom dat ze allerlei texten proberen om "life is ......" (de puntjes lecht leven uit)

maar na van alles geprobeerd te hebben komen ze erachter dat de enige text is die pakt "life is life" is.

de probeersels zijn geen echte nummers.


for real ohmy.gif?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 28 2008 01:15pm
Quote (teunverstraten @ Wed, May 28 2008, 04:02pm)
for real ohmy.gif?


ik weet het niet meer, ik was dronke.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 28 2008 01:42pm
ja een hele grote maaaaaaaar HET IS EEN FUCKING BAVARIA RECLAME!!!

GAD-VER-DAMME

This post was edited by CpTJenJen on May 28 2008 01:42pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 28 2008 05:56pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, 28 May 2008, 20:42)
ja een hele grote maaaaaaaar HET IS EEN FUCKING BAVARIA RECLAME!!!

GAD-VER-DAMME


wat?
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll