☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Al Mijn Multies Zijn Gestorven :( > Dit Is Een Trieste Dag Voor D2jsp
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 476
Replies: 19
Track Topic
Little_Brother
Banned
Posts: 10
Joined: May 27 2008
Gold
:
0.00
#1
May 27 2008 05:28am
1. AfterShock 2003 legit
(mijn allereerste acc, ook wel de keylog acc genoemd)
2. Akiraprise 2006 legit (2e account)
3. Dzigibau 2004 acc
(gekocht voor een gescamde grief pb)
4. Gehawk
(overgenomen van een belgische vriend van 9lives.be)
5. Gehawkyy (same)
6. Sarpedon
(ook wel de GFX Artist genaamd, banned 915 fg lost)
7. Sarpie
8. Sarpedonian
9. Goonzu
(6k fg mee gescammed)
10. Tsubasa (hiermee begon de tsubasa reeks)
11. Tsuvasa
12. Tsuwasa
13. Tsurasa
14. Tsukasa
15. Stofzuiger
16. Supacharged
17. Jheronymus
18. Badboydelelijkste
19. SuperZompy
20. tomtom2k
21. Alien2kk
22. Koneko (banned, 3xx fg lost)
23. Starcharms (nieuwe multi)
24. Swampdonkey (nieuwe multi)
25. Yoshimura (helaas banned, was een mooie naam)
26. Susan123
27. Mystique
28. Knuffelbeer
29. Forumsletje
30. Flyingdot (helaas banned, was een mooie naam)
31. Doopliss
32. Gehawkdegekste
(lol, http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15156999&f=259)
33. Yamcha
34. Smashy
35. Chiaotzu
36. Famitsu
37. BlindCupid
38. Synn
39. Japtard
40. Sokaris
Wss heb ik er meer maar ben er veel vergeten
RIP
Noob-Style.
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold
:
89.00
#2
May 27 2008 05:29am
nerd
Little_Brother
Banned
Posts: 10
Joined: May 27 2008
Gold
:
0.00
#3
May 27 2008 05:32am
Jij bent gewoon jaloers dat je nooit zoveel fg als mij heb gehad
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#4
May 27 2008 05:59am
gefeliciteerd. veel plezier met de volgende 50 multi's
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#5
May 27 2008 07:16am
Quote (Noob-Style. @ Tue, May 27 2008, 12:29pm)
nerd
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#6
May 27 2008 09:54am
Koning.
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#7
May 27 2008 10:07am
Quote (WemyNM @ Tue, 27 May 2008, 17:54)
Koning.
Hoe kom jij aan 20% warn?
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#8
May 27 2008 10:09am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 27 May 2008, 18:07)
Hoe kom jij aan 20% warn?
Heb ik al eeuwen.
- Heb een keer Feargod gedisst.
- Heb Triple Schwanz voor autist uitgemaakt.
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#9
May 27 2008 10:17am
Ik moet wel zeggen dat mijn kruistocht tegen badboydegekste redelijk geslaagd is dus mijn taak zit erop
Adieu!
edit: 3 Members: dzigibau, Feargod, Snielsje
This post was edited by dzigibau on May 27 2008 10:18am
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#10
May 27 2008 10:24am
+1
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact