d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Examens Tot Nu Toe... > Moeilijk / Makkelijk?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 23 2008 04:51pm
Ik heb nu Nederlands, Engels, Wiskunde1, Natuurkunde1, Economie1 gehad.(HAVO)

Ging op zich best goed happy.gif maar Na1 was het lastigst vond ik. O_O

Wilde graag even peilen hoe jullie ervoor staan. tongue.gif
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
May 23 2008 07:11pm
Ik heb nu Nederlands, Wiskunde B12 en Economie12 gedaan.

Zijn ook allemaal wel goed gegaan :~)

Wiskunde was veeeel makkelijker dan vorig jaar ohmy.gif

Donderdag M&O en dan ben ik klaar :~)
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 24 2008 01:37am
ik ben gestopt met de opleiding beveiliging/politie maar me pa is 14 januari begonnen met een cursus beveiliger 2 en heeft afgelopen woensdag zijn diploma gehaald lol en ook nog mbo 2 gehaald lmao hij is beter dan mij smile.gif
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
May 24 2008 03:27am
Nederlands, Engels, Economie12, Wiskunde B1, Aardrijkskunde en Geschiedenis gehad. De eerste 3 waren best te doen, de laatste 3 heb ik niet goed gemaakt. Wordt dus óf een her (als er een hoge normering voor AK uitrolt) óf nog een jaartje 5HAVO.

This post was edited by mUMmY- on May 24 2008 03:28am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 24 2008 03:42am
heb ze vorig jaar gehad ^^ vond het wel leuk toen.. lekker vroeg vakantie zo moeilijk was het niet... maja ik zat eigenlijk ook gewoon een niveau telaag door mijn geweldige inzet (A)
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 24 2008 04:28am
Nederlands: Goed genoeg.
Engels: Goed genoeg
Economie T: Goed genoeg
Aardrijkskunde: Mwoa, matigjes.
Geschiedenis: Weet ik niet, lastig te zeggen. Leraar kijkt anders na dan ikzelf.

M&O & Wiskunde AT nog te gaan. Maar dat is geen probleem
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
May 24 2008 04:30am
Wacht maar tot je op de universiteit komt *belerend vingertje*
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 24 2008 06:18am
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 24 May 2008, 12:30)
Wacht maar tot je op de universiteit komt *belerend vingertje*


HBO sad.gif



Ouch Mummy ohmy.gif sad.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 24 2008 06:34am
nog 2 weken stage en dan direct examens, ke-lote!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 24 2008 06:45am
Nederlands: simpel, naar mijn gevoel smile.gif
Wiskunde: 't ging, kwist 1 vraag niet en heb wss 2 of 3 berekeningen fout ^^

Engels: heb ik maandag maar engels is ezzzzz biggrin.gif
Duits: heb ik dinsdag, kutvak
Economie: heb ik woensdag, vind ik niet zo moeilijk -.-
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll