Quote (muizenscheet @ Thu, 22 May 2008, 21:57)
kheb wa rondgekeken in hiphop 3 en vond Hoedeplank van opgezwolle echt hemels.
Check:
Opgezwolle - Eigen Wereld / Vloeistof / Spuugdingen op de mic
Sticks & Delic - Fakkelteit
Sticks & Kubus - Microphone Colossus
Typhoon - Tussen Licht & Lucht
Jiggy Djé - Noah's Ark
Extince - Binnenlandse Funk / Vitamine E / 2e Jeugd / Toch?
Winne - Onoverwinnelijk
0118-VIER - Flessenpost / Harde Schijf
Blaxtar - Ozmoses / Chronozbaäl
Kubus & BangBang - Learning Curve / Pie & Mash
Kempi - Mixtape 1 / Rap 'n Borie / Mixtape 3.1
Jawat! - Ut Zwarte Aap
U-NIQ - Rotterdam / Het Kapitalisme
Ik zou kunnen doorgaan, maar hier heb je toch voorlopig genoeg aan.
Quote (Falkerakatim @ Thu, 22 May 2008, 22:00)
hip hop vind ik zowieso maar dwaas... en al ben ik afkomstig uit Aalst...
dat liedje dat hier gepost is uit aalst is nog zwakker dan mijn oma haar heup...
gewoonweg zielig.. ik schaam me voor mijn mede-aalstenaars :'(
Interessante post.