d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meer Mensen Die Omerta Spelen/gaan Spelen?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
May 21 2008 07:48am
Ik kijk echt enorm uit naar de reset smile.gif

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die het spelen/gespeeld hebben
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
May 21 2008 07:54am
nope, ken het niet..
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
May 21 2008 08:00am
Quote (Jiggy @ Wed, 21 May 2008, 14:54)
nope, ken het niet..


je zou eens moeten kijken tongue.gif

tis een gangster spel waar je hogere rangen krijgt door misdaden en of auto's te jatten, het is wel allemaal text gebasseerd.
Vetste spel wat ik ken atm tongue.gif
en ik heb d2 en wow maar dit vind ik leuker ;p

voor de link moet je me pmen als je wilt, mag ze hier niet posten
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 21 2008 08:55am
Quote (ufGlenn @ Wed, 21 May 2008, 15:00)
je zou eens moeten kijken tongue.gif

tis een gangster spel waar je hogere rangen krijgt door misdaden en of auto's te jatten, het is wel allemaal text gebasseerd.
Vetste spel wat ik ken atm tongue.gif
en ik heb d2 en wow maar dit vind ik leuker ;p

voor de link moet je me pmen als je wilt, mag ze hier niet posten


tis verslavend.. maar zo zonde van je tijd~~
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
May 21 2008 09:59am
Quote (JurK. @ Wed, 21 May 2008, 15:55)
tis verslavend.. maar zo zonde van je tijd~~


klopt, tis erg verslavend

maar je moet er niet over nadenken of het zonde van je tijd is, welk spel is dat niet?
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
May 21 2008 10:08am
heb het paar keer gedaan maar word elke keer neergeschoten zonder rede
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 21 2008 10:44am
Quote (Jiggy @ Wed, May 21 2008, 03:54pm)
nope, ken het niet..


en wat is er nu leuk aan tekst??

This post was edited by Burrower on May 21 2008 10:44am
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
May 21 2008 12:18pm
Quote (Burrower @ Wed, 21 May 2008, 17:44)
en wat is er nu leuk aan tekst??


de hele sfeer ? met vrienden ranken tot je dood bent enz tongue.gif

Quote (xycho2d @ Wed, 21 May 2008, 17:08)
heb het paar keer gedaan maar word elke keer neergeschoten zonder rede


das inderdaad het mindere eraan tongue.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
May 21 2008 02:18pm
heb het wel gespeeld maar nu niet meer tongue.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 21 2008 02:40pm
Heb het 1x gedaan, vond het wel leuk. Vol meedoen aan die heisten ook tongue.gif

Dan log je de volgende middag een keer in:

"Je bent dood"

:@ :@ mad1.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll