Quote (??NNI @ Fri, 16 May 2008, 13:12)
Zowat de derde keer dat je dit post.
Het is nog steeds niet grappig.
Edit: acht keer. Ik onderschatte je stupiditeit.
Jaloers, geeft niks ik vergeef je.
Quote (uNoTopia @ Fri, 16 May 2008, 13:28)
Hmm ik twijfel nog!
Dat meen je niet