d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Haha
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 15 2008 08:29am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 15 2008 08:56am
Zo postte hij giechelend vanachter zijn schermpje.

Watunnerd.
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
May 15 2008 09:35am
Ja, print het uit en doe het bij iedereen op de post.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 15 2008 10:54am
en wordt gebanned omdat t n offensive naam kan zijn.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 15 2008 11:27am
het betekent gewoon duwen hoor
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 15 2008 12:53pm
Quote (�?NNI @ Thu, May 15 2008, 04:56pm)
Zo postte hij giechelend vanachter zijn schermpje.

Watunnerd.


Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 15 2008 03:38pm
ik ben een nerd
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 15 2008 03:38pm
Quote (JurK. @ Thu, May 15 2008, 04:54pm)
en wordt gebanned omdat t n offensive naam kan zijn.


het is geen world of warcraft
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 15 2008 03:53pm
Quote (Mischa @ Thu, May 15 2008, 10:38pm)
ik ben een nerd


Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 15 2008 11:11pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 15 May 2008, 18:27)
het betekent gewoon duwen hoor


screw...

Quote (Mischa @ Thu, 15 May 2008, 15:29)
http://img232.imageshack.us/img232/3570/hahapq4.jpg


happy.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on May 15 2008 11:12pm
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll