d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Succes Alle Eindexamenkandidaten!
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 173
Joined: May 13 2008
Gold: 233.00
May 13 2008 10:38am
Volgende week beginnen de examens al

Veel succes iedereen hail.gif

(Ik heb nu eindelijk allemaal voldoendes)
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 13 2008 01:46pm
nog 4 weken, dan is stage net gedaan en kunnen examens beginnen!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 13 2008 02:04pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, 13 May 2008, 20:46)
nog 4 weken, dan is stage net gedaan en kunnen examens beginnen!


bij ons zijn alle eindexamens van de middelbare scholen deze en volgende week volgens mij
Banned
Posts: 173
Joined: May 13 2008
Gold: 233.00
May 13 2008 02:24pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, May 13 2008, 08:04pm)
bij ons zijn alle eindexamens van de middelbare scholen deze en volgende week volgens mij


Alle examens in Nederland 1e tijdvak zijn van 19mei t/m 30 mei
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 14 2008 01:57am
Quote (Tha_Axid @ Tue, May 13 2008, 09:04pm)
bij ons zijn alle eindexamens van de middelbare scholen deze en volgende week volgens mij


Da's enorm vroeg toch?
Ik denk dat ze in vlaanderen, in het secundair dan, pas beginnen tegen begin juni, zo tot net voor eind juni.
Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
May 14 2008 03:01am
Quote (Ov2rkill @ Wed, May 14 2008, 08:57am)
Da's enorm vroeg toch?
Ik denk dat ze in vlaanderen, in het secundair dan, pas beginnen tegen begin juni, zo tot net voor eind juni.


Jup, in vlaanderen beginnen ze pas begin juni.

Ik start volgende week met m'n blok en op zes juni kan de echte miserie dan beginnen...
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 14 2008 03:07am
Quote (Ov2rkill @ Wed, 14 May 2008, 08:57)
Da's enorm vroeg toch?
Ik denk dat ze in vlaanderen, in het secundair dan, pas beginnen tegen begin juni, zo tot net voor eind juni.


vorig jaar had ik ook rond deze tijd examens wink.gif is altijd vroeg
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
May 14 2008 03:27am
ik heb ook exames heb me praktijk al klaar en volgende week maandag begint me theorie!

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 14 2008 03:44am
Wat doen jullie dan na jullie examens?
Of duurt dat ook tot eind juni?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 14 2008 03:59am
Quote (Ov2rkill @ Wed, 14 May 2008, 10:44)
Wat doen jullie dan na jullie examens?
Of duurt dat ook tot eind juni?


ik ging vorig jaar werken, chillen en op de uitslag wachten veel andere dingen zullen ze nu niet doen wink.gif want iedereen zit verder nog op school
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll