Quote (Ov2rkill @ Wed, May 14 2008, 08:57am)
Da's enorm vroeg toch?
Ik denk dat ze in vlaanderen, in het secundair dan, pas beginnen tegen begin juni, zo tot net voor eind juni.
Jup, in vlaanderen beginnen ze pas begin juni.
Ik start volgende week met m'n blok en op zes juni kan de echte miserie dan beginnen...