☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Brand Tu Delft Bouwkunde
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 441
Replies: 12
Track Topic
The_Punisher
Member
Posts: 8,989
Joined: Nov 2 2005
Gold
:
8,117.79
#1
May 13 2008 07:33am
heel spijtig allemaal.
veel schade.
en ik kan mogelijk mijn studie afmaken in noodruimten...
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#2
May 13 2008 08:13am
Quote (The_Punisher @ Tue, May 13 2008, 01:33pm)
heel spijtig allemaal.
veel schade.
en ik kan mogelijk mijn studie afmaken in noodruimten...
het gebouw wordt als verloren beschouwd dus als jij daar je opleiding doet kan je er zeker van zijn dat je in een noodruimte komt te zitten.
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#3
May 13 2008 08:16am
Quote
De Bouwkundefaculteit van de Technische Universiteit Delft heeft zichzelf opgeheven. Met dank aan de naamloze baardaap op de vijfde zesde verdieping met zo'n gezellig ouderwets koffiezetapparaat, kost niets en je hebt wel wat: een van de mooiste fikken van het jaar! Check de inzendingen in Dumpert hier, hier, hier en hier. En hier ook nog wat filmbeelden. Wat doen ze zoal op de afdeling Bouwkunde? Nou, professoren denken daar heel diep na over hoe ze gebouwen veiliger kunnen maken. Denk aan het voorkomen van het zogenaamde sick building syndrome, doorrekenen van draagconstructies, en niet in de laatste plaats brandveiligheid. De TU is zo trots op de brand dat ze er leuk frontpage breaking news van hebben gemaakt.
Instant Update: Het bouwkundegebouw zit boordevol asbest en het staat op het punt om een 9/11je te doen. Ding staat op instorten.
Update: Vuur laait weer op. Is inmiddels overgeslagen op naastgelegen pand.
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#4
May 13 2008 08:59am
vriend van me zat daar ook ~~
mUMmY-
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold
:
28.70
#5
May 13 2008 09:38am
Kan een rookpluim vanuit m'n raam zien, zag er niet best uit vanmiddag. Nu wel wat minder, volgens mij is 't bijna uit.
This post was edited by mUMmY- on May 13 2008 09:39am
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#6
May 13 2008 12:17pm
Quote (The_Punisher @ Tue, 13 May 2008, 15:33)
en ik kan mogelijk mijn studie afmaken in noodruimten...
Beetje technische student heeft daar geen moeite mee.
zero_cool89
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold
:
6,237.00
#7
May 14 2008 02:25pm
Kon de brand vanuit mn raam volgen.. Helaas moesten ramen en deuren dicht.. en dat is zeker niet fijn met deze hitte.
lijkt me niet fijn om in weer in een soort tent te moeten zitten...
Steen
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
3,345.00
#8
May 15 2008 02:17am
Quote (mUMmY- @ Tue, May 13 2008, 05:38pm)
Kan een rookpluim vanuit m'n raam zien, zag er niet best uit vanmiddag. Nu wel wat minder, volgens mij is 't bijna uit.
denk je dat die gozers die het gedaan hebben, hun opleiding alsnog halen...?
Sokaris
Banned
Posts: 54
Joined: May 15 2008
Gold
:
371.00
#9
May 15 2008 02:32am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, May 15 2008, 08:17am)
denk je dat die gozers die het gedaan hebben, hun opleiding alsnog halen...?
Omg wat een gay kleuren
U FAG?
Steen
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
3,345.00
#10
May 15 2008 04:12am
Quote (Sokaris @ Thu, May 15 2008, 10:32am)
Omg wat een gay kleuren
U FAG?
blijft lastig hè?
on-topic blijven...
maja je bent hier ook nieuw, dus moet je alles nog leren...
geeft niet jongetje.. ik kan het je vergeven.
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact