d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Concert In Landgraaf > Ben Met Me Pa Geweest :)
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 12 2008 12:01pm
ik ben gisteren met me pa en een vriend van me pa naar het concert geweest van Pink Floyd in landgraaf omg wat een mensen massa was dat en wat een concert lolz
ik denk dat er wel tussen de 20 en 30 duizend mensen waren smile.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
May 12 2008 12:45pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, 12 May 2008, 20:01)
ik ben gisteren met me pa en een vriend van me pa naar het concert geweest van Pink Floyd in landgraaf omg wat een mensen massa was dat en wat een concert lolz
ik denk dat er wel tussen de 20 en 30 duizend mensen waren smile.gif


Als je Pinkpop Clasic bedoelt kan zegen ben ook geweest en er waren er zeker veel.

Maar ik ga ook eind deze maand naar Pinkpop en dan zijn er +/- 70.000
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 12 2008 02:37pm
je eerste feestje? smile.gif
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 12 2008 02:40pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 06:01pm)
ik ben gisteren met me pa en een vriend van me pa naar het concert geweest van Pink Floyd in landgraaf omg wat een mensen massa was dat en wat  een concert lolz
ik denk dat er wel tussen de 20 en 30 duizend mensen waren smile.gif


heb je geen vrienden ofzo?
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 12 2008 02:51pm
Quote (dzigibau @ Mon, May 12 2008, 08:40pm)
heb je geen vrienden ofzo?


in ieder geval ben jij geen vriend van me smile.gif

en het was geen pink pop clasic gewoon eenmalig concert van pink floyd nooit geweten dat die muziek goed is

en nee hoor niet me eerste feestje ben pas met me zusje naar nick en simon geweest en ga 24 mei naar toppertjes smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 12 2008 02:51pm
Quote (dzigibau @ Mon, 12 May 2008, 21:40)
heb je geen vrienden ofzo?


nja mocht het zo zijn jij kan er over mee praten..
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
May 12 2008 02:52pm
Roger Waters bedoel je, toevallig? Daar wilde ik ook heengaan, maar 't is er een beetje bij ingeschoten sad.gif. Was het nog wat, qua muziek?
Was het maar heel Pink Floyd, dan was ik zonder twijfel gegaan. :-)

Negeer bovenstaande als je pinkpop classic bedoelde :-p.

This post was edited by mUMmY- on May 12 2008 02:52pm
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 12 2008 03:00pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 08:51pm)
in ieder geval ben jij geen vriend van me smile.gif

en het was geen pink pop clasic gewoon eenmalig concert van pink floyd nooit geweten dat die muziek goed is

en nee hoor niet me eerste feestje ben pas met me zusje naar nick en simon geweest en ga 24 mei naar toppertjes smile.gif


lolz je het ontkend het niet eens
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 12 2008 03:11pm
Quote (dzigibau @ Mon, 12 May 2008, 22:00)
lolz je het ontkend het niet eens


waarom zou ze het tegen jou vertellen????
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 12 2008 03:14pm
Quote (mUMmY- @ Mon, May 12 2008, 08:52pm)
Roger Waters bedoel je, toevallig? Daar wilde ik ook heengaan, maar 't is er een beetje bij ingeschoten sad.gif. Was het nog wat, qua muziek?
Was het maar heel Pink Floyd, dan was ik zonder twijfel gegaan. :-)

Negeer bovenstaande als je pinkpop classic bedoelde :-p.


ja roger waters maar hij gebruikt gewoon de naam pink floyd ondanks dat het niet mocht van de rechter smile.gif

hier een stukje ervan

http://www.youtube.com/watch?v=EJDznx7iOMY

en het was echt een keigaaf concert ik had zelf nog nooit zo een giganties concert meegemaakt lol en de muziek was best wel goed vond ik
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll