d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sinister Rouge! > Ja Waar!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 11 2008 11:07am
Door gebrek aan betekenisvolle posts maak ik er zelf eentje aan!
Weze dit betekenisvol beschouwt of niet, het maakt het toch niet uit.

Is deze tekst grammaticaal correct geschreven,
daar heb ik m'n bedenkingen over.

Gaan deze zinloze teksten over hoe stoer ik was met een joint in m'n handen?
Dacht het niet!

Heb ik een punt tot discussie in hetgeen nu schrijf?
Ik weet het niet, zoek maar.

Komt hier een vorm flame en/of porno te boven?
Alvast in mijn post niet, over de andere heb ik geen controle!

Is er een reden dat ik deze post maak?
Alleen de reden tot typen, meer weet ik niet.

Laat me dit zeggen,
Groezrock was vet, oerevet!

Geniet gewoon van dit liedje,
Jah, dit kon in het muziek-topic maarjah!

Bad religion - sinister rouge


This post was edited by Ov2rkill on May 11 2008 11:08am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
May 11 2008 12:17pm
bier.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 12 2008 05:11am
chill nummer maar wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 12 2008 05:11am
Quote (Mischa @ Mon, May 12 2008, 11:11am)
chill nummer maar wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Aap.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 12 2008 05:35am
Quote (Mischa @ Mon, 12 May 2008, 13:11)
chill nummer maar wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?


hier moest ik enigzins om lachen... ik kon er niks aan doen. ineens was er een flauwe glimlach
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 12 2008 05:37am
het is nog vroeg ~~
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 12 2008 06:49am
Was juist redelijk dronken thuisgekomen van groezrock, daarmee.
En jah, weer een paar woorden vergeten schrijven precies ohmy.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 12 2008 07:35am
Quote (Ov2rkill @ Mon, 12 May 2008, 13:49)
Was juist redelijk dronken thuisgekomen van groezrock, daarmee.
En jah, weer een paar woorden vergeten schrijven precies ohmy.gif


vergeten te schrijve, maar np tongue.gif we houden toch van je
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 12 2008 07:37am
ik ga ff rukken mensen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 12 2008 09:11am
Quote (dzigibau @ Mon, 12 May 2008, 14:37)
ik ga ff rukken mensen


o leuk met links of rechts?
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll