Door gebrek aan betekenisvolle posts maak ik er zelf eentje aan!
Weze dit betekenisvol beschouwt of niet, het maakt het toch niet uit.
Is deze tekst grammaticaal correct geschreven,
daar heb ik m'n bedenkingen over.
Gaan deze zinloze teksten over hoe stoer ik was met een joint in m'n handen?
Dacht het niet!
Heb ik een punt tot discussie in hetgeen nu schrijf?
Ik weet het niet, zoek maar.
Komt hier een vorm flame en/of porno te boven?
Alvast in mijn post niet, over de andere heb ik geen controle!
Is er een reden dat ik deze post maak?
Alleen de reden tot typen, meer weet ik niet.
Laat me dit zeggen,
Groezrock was vet, oerevet!
Geniet gewoon van dit liedje,
Jah, dit kon in het muziek-topic maarjah!
Bad religion - sinister rouge This post was edited by Ov2rkill on May 11 2008 11:08am