d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Weet Iemand Wrm B4al Banned Is?
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,127
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,190.00
May 7 2008 11:31am
en ze 100k fgs kwijt is?
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
May 7 2008 11:48am
zeker dat het b4al is ?
gisteren zag ik iemand met de account ba4l
mss is ie beshuldigd van multi en wordt het momenteel onderzocht ofzo dunno
nja het is niet aan ons om daar ons oordeel over te vellen

edit: bij nader inzien denk ik dat iemand hem heeft gekraakt keylogged


This post was edited by Larzie on May 7 2008 11:53am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
May 7 2008 12:39pm
Quote (Larzie @ Wed, 7 May 2008, 19:48)
zeker dat het b4al is ?
gisteren zag ik iemand met de account ba4l
mss is ie beshuldigd van multi en wordt het momenteel onderzocht ofzo dunno
nja het is niet aan ons om daar ons oordeel over te vellen

edit: bij nader inzien denk ik dat iemand hem heeft gekraakt keylogged

Dan zou hij slechts locked zijn, bovendien wordt je niet zomaar gelocked zonder een ip scan.

Ik ben blij dat hij weg is eigenlijk.
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 7 2008 12:41pm
Quote (triple_han @ Wed, May 7 2008, 06:39pm)
Dan zou hij slechts locked zijn, bovendien wordt je niet zomaar gelocked zonder een ip scan.

Ik ben blij dat hij weg is eigenlijk.


nou jij nog smile.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 7 2008 12:45pm
Quote (triple_han @ Wed, May 7 2008, 08:39pm)
Dan zou hij slechts locked zijn, bovendien wordt je niet zomaar gelocked zonder een ip scan.

Ik ben blij dat hij weg is eigenlijk.
"ip scan", prachtig hoe mensen dingen kunnen romantiseren.

Member
Posts: 17,127
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,190.00
May 7 2008 01:01pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 7 2008 01:46pm
Quote (Flatulence @ Wed, 7 May 2008, 20:45)
"ip scan", prachtig hoe mensen dingen kunnen romantiseren.


Romantiseren? Waar heb je het over. wurf.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 7 2008 01:50pm
Quote (uNoTopia @ Wed, May 7 2008, 09:46pm)
Romantiseren? Waar heb je het over.  wurf.gif
Alsof het een gigantisch ingewikkeld proces is.

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 7 2008 01:54pm
Quote (Flatulence @ Wed, 7 May 2008, 21:50)
Alsof het een gigantisch ingewikkeld proces is.


Jij ziet spoken.

Alsjeblieft, ga voor die laatste 10%.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 7 2008 01:55pm
Quote (uNoTopia @ Wed, May 7 2008, 09:54pm)
Jij ziet spoken.

Alsjeblieft, ga voor die laatste 10%.
Ok, leg jij nu maar eens uit waar je het over hebt.

Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll