d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Spreken Nederlands
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 04:36am
een klein beetje ^^
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 5 2008 04:38am
Beter
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 04:39am
Quote (JWT @ Mon, May 5 2008, 10:38am)
Beter


beter?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 5 2008 04:40am
Quote (dzigibau @ Mon, May 5 2008, 10:39am)
beter?
Jij spreken Nederlands = Beter

Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 04:41am
Quote (JWT @ Mon, May 5 2008, 10:40am)
Jij spreken Nederlands = Beter


Ja niet zo veel beetje
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 5 2008 04:42am
Quote (dzigibau @ Mon, May 5 2008, 10:41am)
Ja niet zo veel beetje
Beetje veel? Beter veel dan beetje. Veel is meer dan weinig, zoiets een beetje. Beetje, toch?

Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 5 2008 04:42am
Quote (dzigibau @ Mon, 5 May 2008, 11:41)
Ja niet zo veel beetje


haha XD
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 04:43am
Quote (JWT @ Mon, May 5 2008, 10:42am)
Beetje veel? Beter veel dan beetje. Veel is meer dan weinig, zoiets een beetje. Beetje, toch?


heh ik niet helemaal snappen ^^

Ik weet niet veel spreken maar een beetje is weinig?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 5 2008 04:43am
Quote (dzigibau @ Mon, May 5 2008, 10:43am)
heh ik niet helemaal snappen ^^

Ik weet niet veel spreken maar een beetje is weinig?
Beetje = Als een WePS je in je kont prikt met zijn angel. = Dood wePS = Au au au

This post was edited by JWT on May 5 2008 04:44am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 5 2008 04:44am
Quote (dzigibau @ Mon, 5 May 2008, 11:43)
heh ik niet helemaal snappen ^^

Ik weet niet veel spreken maar een beetje is weinig?


a translation for 'een beetje' is 'a little bit'. beetje is not a word u can use that way ^^
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll