Quote (blacklist @ Fri, May 2 2008, 10:19pm)
nie zo groots jongen ,wa denk je dat je echt zo pro bent? xD ik zag daar juist nog een soso van je clan met shako rond lope ,lol zo cheap zijn wij nie ze xD
imo zijn jullie nie meer dan die random playerkes in pub duel games dus ja

een shako ownd op soso? wat ben jij debiel
1 van men sorcjes heeft shako en haalt 1.5 k life / 5.2 k mana 95 es ful telekenesis , denk dat jij nog niet eens de helft haalt