☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Nothing Else Matters..
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 235
Replies: 9
Track Topic
Chiaotzu
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1
May 1 2008 03:37pm
Ik vond deze piano versie prachtig dus wilde ik hem met jullie delen
Als je mooie piano versies van nummers kent post ze maar hier
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#2
May 1 2008 03:39pm
ach nee, weer zo'n spam topic!
kan je dit gewoon niet in een muziek topic posten..................
Komt ie weer!
+1.
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#3
May 1 2008 03:49pm
Quote (Godsterrorforce @ Thu, May 1 2008, 10:39pm)
ach nee, weer zo'n spam topic!
kan je dit gewoon niet in een muziek topic posten..................
Komt ie weer!
+1.
Mijn god, ik geef je gelijk...
Voor alles een eerste keer!
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#4
May 1 2008 04:45pm
Quote (Chiaotzu @ Thu, May 1 2008, 10:37pm)
http://www.youtube.com/watch?v=4sZK4Hd28VA
Ik vond deze piano versie prachtig dus wilde ik hem met jullie delen
Als je mooie piano versies van nummers kent post ze maar hier
Piano muziek sucks
Oceana
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold
:
175.00
#5
May 2 2008 02:24pm
ga niet naar luisteren
de versies van Apocalyptica zijn zowiezo beter.
Chiaotzu
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#6
May 3 2008 05:25am
Quote (muizenscheet @ Fri, May 2 2008, 08:24pm)
ga niet naar luisteren
de versies van Apocalyptica zijn zowiezo beter.
Haal dan je +1 ergens anders.
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#7
May 3 2008 05:41am
Quote (Chiaotzu @ Sat, 3 May 2008, 12:25)
Haal dan je +1 ergens anders.
kun je niet tege kritiek?
ga dan zelf ook naar een ander forum, met je dbz topics
Chiaotzu
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#8
May 3 2008 05:51am
Quote (Tha_Axid @ Sat, May 3 2008, 11:41am)
kun je niet tege kritiek?
ga dan zelf ook naar een ander forum, met je dbz topics
Ga janken kindje ^^
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#9
May 3 2008 08:45am
Quote (Chiaotzu @ Sat, May 3 2008, 12:51pm)
Ga janken kindje ^^
Wat mensen al verstaan onder janken...
TheErrand
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold
:
37.51
Warn: 50%
#10
May 3 2008 08:51am
BAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Go Back To
Nederlands
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact