d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nothing Else Matters..
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 1 2008 03:37pm


Ik vond deze piano versie prachtig dus wilde ik hem met jullie delen heart.gif

Als je mooie piano versies van nummers kent post ze maar hier smile.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 1 2008 03:39pm
ach nee, weer zo'n spam topic!

kan je dit gewoon niet in een muziek topic posten..................

Komt ie weer!

+1.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 1 2008 03:49pm
Quote (Godsterrorforce @ Thu, May 1 2008, 10:39pm)
ach nee, weer zo'n spam topic!

kan je dit gewoon niet in een muziek topic posten..................

Komt ie weer!

+1.


Mijn god, ik geef je gelijk...

Voor alles een eerste keer!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 1 2008 04:45pm
Quote (Chiaotzu @ Thu, May 1 2008, 10:37pm)
http://www.youtube.com/watch?v=4sZK4Hd28VA

Ik vond deze piano versie prachtig dus wilde ik hem met jullie delen heart.gif

Als je mooie piano versies van nummers kent post ze maar hier smile.gif


Piano muziek sucks tongue.gif
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
May 2 2008 02:24pm
ga niet naar luisteren
de versies van Apocalyptica zijn zowiezo beter.
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 05:25am
Quote (muizenscheet @ Fri, May 2 2008, 08:24pm)
ga niet naar luisteren
de versies van Apocalyptica zijn zowiezo beter.


Haal dan je +1 ergens anders.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 3 2008 05:41am
Quote (Chiaotzu @ Sat, 3 May 2008, 12:25)
Haal dan je +1 ergens anders.


kun je niet tege kritiek?
ga dan zelf ook naar een ander forum, met je dbz topics
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 05:51am
Quote (Tha_Axid @ Sat, May 3 2008, 11:41am)
kun je niet tege kritiek?
ga dan zelf ook naar een ander forum, met je dbz topics


Ga janken kindje ^^
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 3 2008 08:45am
Quote (Chiaotzu @ Sat, May 3 2008, 12:51pm)
Ga janken kindje ^^


Wat mensen al verstaan onder janken...
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
May 3 2008 08:51am
BAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll