d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Hoe Denken Jullie Over Dit Gedeelte Van Het Forum?
12313Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 31,236
Joined: Dec 23 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 1 2008 01:48pm
Topic,

Kvind het hier eigenlijk gewoon niks.
99% van alle topics zijn spam topics.

en wie nr6 kiest is echt een hobbyloze nerd tongue.gif

Regards, heart.gif

e/
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 1 May 2008, 20:14)
Ik heb 6 gekozen. Wat nu?


HOBBYLOZE NERD!~tongue.gif

This post was edited by boer_vince on May 1 2008 02:16pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 1 2008 02:14pm
Ik heb 6 gekozen. Wat nu?
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
May 1 2008 02:30pm
Eigenlijk is het hier maar niks naar mijn mening. Geen topics die mij echt aanstaan of zo...
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 1 2008 02:55pm
Ben hier al meer nederlanders tegengekomen dan in het echte leven.

Vuile racist!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 1 2008 03:09pm
Ik maak hekjes voor honden om te voorkomen dat ze de weg oprennen.
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
May 1 2008 03:18pm
Quote (Viona @ Thu, 1 May 2008, 22:30)
Eigenlijk is het hier maar niks naar mijn mening. Geen topics die mij echt aanstaan of zo...


Posts: 18
Joined: Apr 30 2008


Mening: Void.

Mart
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 1 2008 03:24pm
Vind het juist de laatste tijd wel meevallen met nutteloze spam topics en geklier smile.gif

De kindertjes hier worden ook volwassen tongue.gif

( met inbegrip van mezelf tongue.gif )
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 1 2008 03:33pm
Quote (Apachai @ Thu, 1 May 2008, 23:24)
Vind het juist de laatste tijd wel meevallen met nutteloze spam topics en geklier smile.gif

De kindertjes hier worden ook volwassen tongue.gif

( met inbegrip van mezelf tongue.gif )


Met inbegrip van mij ook.
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 1 2008 03:35pm
Ach soms zit er wel een leuk topic tussen..
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 1 2008 04:08pm
Quote (Chiaotzu @ Thu, May 1 2008, 09:35pm)
Ach soms zit er wel een leuk topic tussen..


heel soms wel ja tongue.gif

btw vind je dat nu niet zielig in je eigen sig ''trusted trader'' te zetten?
Go Back To Nederlands Topic List
12313Next
Add Reply New Topic New Poll