d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gta4 > Jaja
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Apr 29 2008 02:36pm
heb het deze ochtend gespeeld
vet
echt veel beter dan al die andere
en online ohmy.gif
groepjes maken en vernieling zaaien biggrin.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 30 2008 03:06am
Quote (muizenscheet @ Tue, Apr 29 2008, 09:36pm)
heb het deze ochtend gespeeld
vet
echt veel beter dan al die andere
en online ohmy.gif
groepjes maken en vernieling zaaien biggrin.gif

Fijn voor je, ga maar weer verder spelen.
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Apr 30 2008 06:05am
Quote (Skulvar @ Wed, 30 Apr 2008, 11:06)
Fijn voor je, ga maar weer verder spelen.


FAIL! Jaloers kreng!
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Apr 30 2008 07:16am
ben je beu na 3 uur
(of minder)

This post was edited by Software on Apr 30 2008 07:16am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 30 2008 07:32am
Quote (Software @ Wed, 30 Apr 2008, 14:16)
ben je beu na 3 uur
(of minder)


gta verveelt nooit
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Apr 30 2008 11:51am
ba ik moest weer overwerken
morgen wss de winkels dicht dus ik zal het vrijdag pas hebben :-(
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 30 2008 02:50pm
Quote (Amstelkid @ Wed, Apr 30 2008, 01:05pm)
FAIL! Jaloers kreng!


Nah, ik hoef dat spel niet per se, ik zal het misschien ooit nog eens kopen.
Ik vind muizenscheet gewoon een kankernerd.
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Apr 30 2008 03:54pm
Quote (Skulvar @ Wed, 30 Apr 2008, 16:50)
Nah, ik hoef dat spel niet per se, ik zal het misschien ooit nog eens kopen.
Ik vind muizenscheet gewoon een kankernerd.


eig bennek dat helemaal niet.
kheb zelfs geen 360 of ps3
speelde het bij een vriend van me
ga een wandeling maken skulvar.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 30 2008 04:18pm
Quote (muizenscheet @ Wed, Apr 30 2008, 10:54pm)
ga een wandeling maken skulvar.


Mooi weer ervoor buiten...
Ik wil mee!

This post was edited by Ov2rkill on Apr 30 2008 04:19pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 30 2008 07:27pm
jezus wat is dat spel mooi.


je vliegt door de voorruit als je ergens hard tegen aan botst.
je steelt stilstaande auto's echt.


de auto's rijden alleen een stuk kutter (maar wel realistischer)




echt een heel heel mooi spel.
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll