Quote (Skulvar @ Wed, 30 Apr 2008, 16:50)
Nah, ik hoef dat spel niet per se, ik zal het misschien ooit nog eens kopen.
Ik vind muizenscheet gewoon een kankernerd.
eig bennek dat helemaal niet.
kheb zelfs geen 360 of ps3
speelde het bij een vriend van me
ga een wandeling maken skulvar.