☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Darryl - Terug > Muziek
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 515
Replies: 17
Track Topic
VanceG
Member
Posts: 5,063
Joined: Dec 14 2006
Gold
:
2,032.00
#1
Apr 28 2008 07:50pm
Waar koop ik het album "Terug" door Darryl?
Bedankt
VanceG
Member
Posts: 5,063
Joined: Dec 14 2006
Gold
:
2,032.00
#2
Apr 28 2008 07:58pm
Gelukkig
Ik vond het
Ik weet niet of de link veilig is, dus ik zal niet doorvoeren, maar Darryl is mijn favoriete rapper
This post was edited by Hellenes on Apr 28 2008 07:59pm
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#3
Apr 29 2008 01:05am
Goh, dat was vlug.
Volgende keer misschien eerst zoeken, en dan pas hier vragen?
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#4
Apr 29 2008 01:53am
Ja je hebt er wel helemaal 8 minuten over gedaan
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#5
Apr 29 2008 03:42am
Ja, Darryl is kankerdope, je weet toch!
Vooral die ene pokoe met Ali B en Yes-R, man!
Twan, als je dit leest: sta me bij.
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#6
Apr 29 2008 06:18am
Quote (�?NNI @ Tue, 29 Apr 2008, 11:42)
Ja, Darryl is kankerdope, je weet toch!
Vooral die ene pokoe met Ali B en Yes-R, man!
Twan, als je dit leest: sta me bij.
Darryl, LOL dat is helemaal geen rapper. Dat is een koekebakker.
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#7
Apr 29 2008 06:57am
Quote (uNoTopia @ Tue, Apr 29 2008, 01:18pm)
Darryl, LOL dat is helemaal geen rapper. Dat is een koekebakker.
Wat voor koeken bakt hij zoal?
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#8
Apr 29 2008 08:02am
Quote (Skulvar @ Tue, 29 Apr 2008, 13:57)
Wat voor koeken bakt hij zoal?
jodekoeke en rijstewafels
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#9
Apr 30 2008 10:06am
Quote (JurK. @ Tue, Apr 29 2008, 03:02pm)
jodekoeke en rijstewafels
Zijn beide lekker....
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#10
Apr 30 2008 10:55am
Quote (uNoTopia @ Tue, 29 Apr 2008, 13:18)
Darryl, LOL dat is helemaal geen rapper. Dat is een koekebakker.
Je snapt de ironie, toch?
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact