d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Leonard Smalls' Broertje
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 25 2008 05:50pm
EUSCNL, gamename: O Free

Als je zin hebt om je dood te lachen en te duellen tegen zijn crappy assa. :>

Mart
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 26 2008 04:05am
+1
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 26 2008 05:34am
Gelukkig begrijp ik wat je met 'assa' bedoeld.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 26 2008 06:24am
Quote (Baklap @ Sat, 26 Apr 2008, 01:50)
EUSCNL, gamename: O Free

Als je zin hebt om je dood te lachen en te duellen tegen zijn crappy assa. :>

Mart


#1 Sat, 26 Apr 2008, 01:50

Dan is er zowat niemand op d2jsp eh?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 26 2008 07:22am
Quote (Zompy @ Sat, Apr 26 2008, 01:24pm)
#1  Sat, 26 Apr 2008, 01:50

Dan is er zowat niemand op d2jsp eh?


So??

Heeft lekker veel zin, jou post.. ik neem aan dat je bedoelde dat zijn post niet veel nut had?
Meer dan die van jou.. je doet zulke posts de laatste tijd veel te veel.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 26 2008 09:54am
Quote (�?NNI @ Sat, 26 Apr 2008, 12:34)
Gelukkig begrijp ik wat je met 'assa' bedoeld.


gelukkig maar he
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 26 2008 10:15am
Quote (Apachai @ Sat, 26 Apr 2008, 15:22)
So??

Heeft lekker veel zin, jou post.. ik neem aan dat je bedoelde dat zijn post niet veel nut had?
Meer dan die van jou.. je doet zulke posts de laatste tijd veel te veel.


Lol, ga boos lopen doen
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 26 2008 10:57am
nee ik heb geen zin om me dood te lachen.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 26 2008 01:02pm
Quote (Zompy @ Sat, Apr 26 2008, 05:15pm)
Lol, ga boos lopen doen


Ik doe niet boos, alleen geiriteerd.. wrom? omdat ik geiriteerd raak van jou posts..
Banned
Posts: 6
Joined: Apr 26 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 26 2008 02:11pm
Quote (Apachai @ Sat, Apr 26 2008, 07:02pm)
Ik doe niet boos, alleen geiriteerd.. wrom? omdat ik geiriteerd raak van jou posts..


Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll