Quote (Zompy @ Sat, Apr 26 2008, 01:24pm)
#1 Sat, 26 Apr 2008, 01:50
Dan is er zowat niemand op d2jsp eh?
So??
Heeft lekker veel zin, jou post.. ik neem aan dat je bedoelde dat zijn post niet veel nut had?
Meer dan die van jou.. je doet zulke posts de laatste tijd veel te veel.