d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Playstation 3 #2 > Gta Iv..
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 25 2008 05:25am
GTA IV komt eraan.. nog 4 dagen..

enige mensen hier die hem gaan kopen?

PS3 ?

360 ?

en iedereen die mij wil toevoegen @ ps3 > Hoolz14
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 25 2008 05:38am
ik w8 nog 200jaar, als hij op de pc uitkomt
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Apr 25 2008 08:27am
ik haal hem op 360 :-)
hopelijk houdt men xbox het uit
ik hoop wel dat ik hem de 1ste dag ergens kan vinden ik heb hem nie voorbesteld

This post was edited by Larzie on Apr 25 2008 08:56am
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Apr 26 2008 04:05am
Ik haal em op de 360.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Apr 26 2008 04:38am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 25 Apr 2008, 13:38)
ik w8 nog 200jaar, als hij op de pc uitkomt


en dan wacht je 200 jaar... en dan wordt de release datum wèèr uitgesteld...

ik koop em denk ik gewoon voor de 360..
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll