d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Age Of Conan > Wie Gaat Het Spelen?
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 23 2008 12:24pm
Persoonlijk heb ik al ge-preordered en hoop ik ook een plaats te bemachtigen in de open beta.
Kheb het nog moeilijk op men class te kiezen maar zal zeker een priest class zijn, waarschijnelijk de bear shaman.

De maandelijkse prijs bedraagt 13 euro.

Official AoC site: http://www.ageofconan.com
Official AoC FaQ: http://community.ageofconan.com/wsp/conan/frontend.cgi?func=publish.show&func_id=1093&table=PUBLISH&template=news_no_feature&selected=1093


Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 23 2008 12:38pm
Quote (Sefran @ Wed, Apr 23 2008, 08:24pm)
Persoonlijk heb ik al ge-preordered en hoop ik ook een plaats te bemachtigen in de open beta.
Kheb het nog moeilijk op men class te kiezen maar zal zeker een priest class zijn, waarschijnelijk de bear shaman.

De maandelijkse prijs bedraagt 13 euro.
Niet dus =]

This post was edited by Flatulence on Apr 23 2008 12:39pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 23 2008 12:39pm
Quote (Flatulence @ Wed, 23 Apr 2008, 19:38)
Niet dus =]


vouch
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Apr 23 2008 12:41pm
Betalend speel ik al sowieso niet, en had er tot nu nog nooit iets van gehoord..
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 23 2008 12:48pm
Trouwens, open beta? Het spel is reeds 'gold' en ligt na 20/23 mei in de winkels.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 23 2008 12:50pm
Quote (Flatulence @ Wed, 23 Apr 2008, 20:48)
Trouwens, open beta? Het spel is reeds 'gold' en ligt na 20/23 mei in de winkels.


Open beta start op 1 mei (alleen maar geldig als je fileplanet subscriber bent), 50 000 keys.

Was tot nu toe closed beta (tech beta en general beta).
Member
Posts: 10,103
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 23 2008 12:55pm
Quote (Flatulence @ Wed, Apr 23 2008, 07:38pm)
Niet dus =]


Zelfste hier. Ik vind het al erg genoeg om voor het spel zelf te betalen, laat staan dat ik er maandelijks ook nog eens xx euro's aan moet geven.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 23 2008 01:00pm
Quote (mrs.piggy @ Wed, 23 Apr 2008, 20:55)
Zelfste hier. Ik vind het al erg genoeg om voor het spel zelf te betalen, laat staan dat ik er maandelijks ook nog eens xx euro's aan moet geven.


Mja hangt ervan af hoe je het bekijkt.
Als je niet werkt kan het voor sommigen inderdaad teveel zijn.

Maar persoonlijk kunnen alleen Mmo's mij boeien, en 13 euro in een maand is echt niet veel imo. (3 drankjes minder ofzo happy.gif, of 1x frieten kopen of iets in die aard)

Age of Conan is echt wel een goeie game met een combat system dat skill vergt, toch wel een aanrader om te checken.
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 23 2008 01:42pm
Ik ga het spelen, samen met Darkoblivion.

Mart
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Apr 23 2008 01:46pm
Quote (Sefran @ Wed, 23 Apr 2008, 21:00)
13 euro in een maand is echt niet veel imo. (3 drankjes minder ofzo happy.gif, of 1x frieten kopen of iets in die aard)


ik weet niet waar jij vandaan komt... maar het is niet gezond als een patatje 13 euro kost...
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll