Quote (mrs.piggy @ Wed, 23 Apr 2008, 20:55)
Zelfste hier. Ik vind het al erg genoeg om voor het spel zelf te betalen, laat staan dat ik er maandelijks ook nog eens xx euro's aan moet geven.
Mja hangt ervan af hoe je het bekijkt.
Als je niet werkt kan het voor sommigen inderdaad teveel zijn.
Maar persoonlijk kunnen alleen Mmo's mij boeien, en 13 euro in een maand is echt niet veel imo. (3 drankjes minder ofzo

, of 1x frieten kopen of iets in die aard)
Age of Conan is echt wel een goeie game met een combat system dat skill vergt, toch wel een aanrader om te checken.