Quote (Sarpie @ Mon, 21 Apr 2008, 16:27)
En jij gebruikt een signature die gemaakt is door de grootste multi van jsp

Dus doe niet zo hypocriet

Oja vind je dit naaierij? Hij gaf mij zijn multi account in de hoop dat ik mijn fg daarop ging zetten zodat hij later die acc weer terug kon nemen.. das pas sneu
En omdat ik 50+ multies heb wil nog niet zeggen dat ik geen leven heb

Ik heb een geweldig leven en geniet er elke dag van

jij hebt geen leven omdat je de heledag achterde pc zit proxy's te zoeken en dan ff weer een acc aan te maken.
hij kan wel zijn multi acc gegeven hebben aan jou maar jij gebruikt die acc wel. dus je vind het zelf net zo leuk.
ik vind de heledag multi's maken niet echt een leuk leven moet ik zeggen. maar jij denkt daar anders over als je daar mee tevreden bent oke.
ik hoop dat ze jou snel bannen. dan zijn we van dat gezeik van jou af.
This post was edited by Zened on Apr 21 2008 09:36am