d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Apachai = Multi
1235Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 08:47am
[img]http://i25.tinypic.com/2r43d42.jpg[/img]

Iemand quote mij even smile.gif

Daar gaat je "zorgvuldig opgebouwde reputatie"

Edit: Ik heb het ook report in multi report section wink.gif

Red je hier maar eens uit Apachai smile.gif

This post was edited by Sarpie on Apr 21 2008 08:52am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 21 2008 08:55am
Quote (Sarpie @ Mon, 21 Apr 2008, 16:47)


[img]http://i25.tinypic.com/2r43d42.jpg[/img]

Iemand quote mij even smile.gif

Daar gaat je "zorgvuldig opgebouwde reputatie"

Edit: Ik heb het ook report in multi report section wink.gif

Red je hier maar eens uit Apachai smile.gif


Denk gewoon boeie?

Edit:

[img]http://i25.tinypic.com/2r43d42.jpg[/img]

Kan ik geen plaatjes posten door me 50% warn?

This post was edited by CorvX on Apr 21 2008 08:56am
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 09:02am
Quote (CorvX @ Mon, Apr 21 2008, 02:55pm)
Denk gewoon boeie?

Edit:

http://i25.tinypic.com/2r43d42.jpg

Kan ik geen plaatjes posten door me 50% warn?


Het boeit mij normaal gezien ook niet maar het is extra grappig nadat Apachai zijn internetstatus zorgvuldig heeft opgebouwd door bij iedereen te slijmen..

Het is trouwens niet zomaar een beschuldiging het is ook nog eens echt waar daarom flipt die Apachai nu smile.gif check screen + zijn replies in multi section ^^

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 21 2008 09:06am
Quote (Sarpie @ Mon, 21 Apr 2008, 16:47)


Iemand quote mij even smile.gif

Daar gaat je "zorgvuldig opgebouwde reputatie"

Edit: Ik heb het ook report in multi report section wink.gif

Red je hier maar eens uit Apachai smile.gif


Help mij gwn in me topic happy.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:09am
omg sneu kerel zoek en leven ofzo.. ipv van alleen maar andere mensen naaie!

jij bent de grootste multi van heel jsp!

Gefeliciteerd.

flikker nu maar op.
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 09:27am
Quote (Zened @ Mon, Apr 21 2008, 03:09pm)
omg sneu kerel zoek en leven ofzo.. ipv van alleen maar andere mensen naaie!

jij bent de grootste multi van heel jsp!

Gefeliciteerd.

flikker nu maar op.


En jij gebruikt een signature die gemaakt is door de grootste multi van jsp smile.gif

Dus doe niet zo hypocriet smile.gif

Oja vind je dit naaierij? Hij gaf mij zijn multi account in de hoop dat ik mijn fg daarop ging zetten zodat hij later die acc weer terug kon nemen.. das pas sneu

En omdat ik 50+ multies heb wil nog niet zeggen dat ik geen leven heb smile.gif Ik heb een geweldig leven en geniet er elke dag van smile.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:33am
Lol.. das bewijs? Ik ben dat op die msn ja.. geef ik toe.. heb je verteld hoe het zit.. wat nou proof?

Ga ff lekker opflikkeren ofzo? ik overal slijmen ? hahahah vergis mij niet met die achterlijke zompy wil je?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 09:35am
Oh fuck, schandalig!
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 09:36am
Quote (Apachai @ Mon, Apr 21 2008, 03:33pm)
Lol.. das bewijs? Ik ben dat op die msn ja.. geef ik toe.. heb je verteld hoe het zit.. wat nou proof?

Ga ff lekker opflikkeren ofzo? ik overal slijmen ? hahahah vergis mij niet met die achterlijke zompy wil je?


Vertel nog maar een keer aan alle mensen van dutch hoe het zit schatje smile.gif

Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:36am
Quote (Sarpie @ Mon, 21 Apr 2008, 16:27)
En jij gebruikt een signature die gemaakt is door de grootste multi van jsp smile.gif

Dus doe niet zo hypocriet smile.gif

Oja vind je dit naaierij? Hij gaf mij zijn multi account in de hoop dat ik mijn fg daarop ging zetten zodat hij later die acc weer terug kon nemen.. das pas sneu

En omdat ik 50+ multies heb wil nog niet zeggen dat ik geen leven heb smile.gif Ik heb een geweldig leven en geniet er elke dag van smile.gif




jij hebt geen leven omdat je de heledag achterde pc zit proxy's te zoeken en dan ff weer een acc aan te maken.

hij kan wel zijn multi acc gegeven hebben aan jou maar jij gebruikt die acc wel. dus je vind het zelf net zo leuk.

ik vind de heledag multi's maken niet echt een leuk leven moet ik zeggen. maar jij denkt daar anders over als je daar mee tevreden bent oke.

ik hoop dat ze jou snel bannen. dan zijn we van dat gezeik van jou af.

This post was edited by Zened on Apr 21 2008 09:36am
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll