d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zompy Wat Een Loser Ben Je Ook He > Ja Report Deze Multi Ook^^
1234Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 05:31am
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=17258330&f=292&st=0

jij bent zooooooooooooooooooooooooooooooo DOM
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 21 2008 05:34am
Ik dacht dat ik de enige grote multi was van dutch..

En ja Zompy is kankerdom dat weten we al

Ojee het gaat in dat topic over mij

This post was edited by BlindCupid on Apr 21 2008 05:36am
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 05:36am
Quote (BlindCupid @ Mon, Apr 21 2008, 11:34am)
Ik dacht dat ik de enige grote multi was van dutch..

En ja Zompy is kankerdom dat weten we al


hm ik moet alleen nog goede uitleg over multis zodat ik niet steeds permanent ban krijg maar ja tongue.gif
die motheroftwo die weet ook echt niets van multis vorige keer
reporte ze iemand die alleen zijn naam had veranderd en zij d8 gelijk dat het een multi was lulz
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 21 2008 05:41am
Okay zal ik het maar weer ff uitleggen voor de onwetenden

Blindcupid = Sarpedon = Die gast die 915fg kwijt is = Tsubasa = Gast die Edu doneerde = Gehawk = Lemonpartygod

Apachai = Auroria

Apachai heeft Auroria aan mij gegeven omdat Sarpedon banned was en ik heb er enkele post mee gemaakt. De reden waarom die Apachai mij die acc gaf is omdat hij hoopte dat ik fg op die acc ging zetten (fg dat ik won van GFX contest) zodat hij daarna password retrieval deed.. Hij deed eerst alsof hij die acc heeft gekregen maar toen ik vroeg wat de email van die account was gaf die toe dat hij hem zelf gemaakt had die acc.. Sneu ventje

Dusja Apachai is ook multi maar niet zo'n grote als ik smile.gif

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 05:43am
je schijnt er nogal trots op te zijn...

en je doet ook alsof het stoer is ofzo of dat iemand erop zit te wachten..

zielig..
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 21 2008 05:44am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 21 2008, 11:43am)
je schijnt er nogal trots op te zijn...

en je doet ook alsof het stoer is ofzo of dat iemand erop zit te wachten..

zielig..


Als je mij zo zielig vind waarom gebruik je dan nog steeds die signature die ik ontworpen heb tongue.gif

En ja er zitten mensen op te wachten ja.. niet veel maar dat doet er niet doe
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 05:45am
Quote (BlindCupid @ Mon, Apr 21 2008, 11:41am)
Okay zal ik het maar weer ff uitleggen voor de onwetenden

Blindcupid = Sarpedon = Die gast die 915fg kwijt is = Tsubasa = Gast die Edu doneerde = Gehawk = Lemonpartygod

Apachai = Auroria

Apachai heeft Auroria aan mij gegeven omdat Sarpedon banned was en ik heb er enkele post mee gemaakt. De reden waarom die Apachai mij die acc gaf is omdat hij hoopte dat ik fg op die acc ging zetten (fg dat ik won van GFX contest) zodat hij daarna password retrieval deed.. Hij deed eerst alsof hij die acc heeft gekregen maar toen ik vroeg wat de email van die account was gaf die toe dat hij hem zelf gemaakt had die acc.. Sneu ventje

Dusja Apachai is ook multi maar niet zo'n grote als ik smile.gif


geef me tips emt proxy enz smile.gif

Quote
je schijnt er nogal trots op te zijn...

en je doet ook alsof het stoer is ofzo of dat iemand erop zit te wachten..

zielig..


sommigen moeten noodgedwongen multis maken
kijk maar naar mij xD

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 05:57am
Quote (BlindCupid @ Mon, 21 Apr 2008, 12:44)
Als je mij zo zielig vind waarom gebruik je dan nog steeds die signature die ik ontworpen heb tongue.gif

En ja er zitten mensen op te wachten ja.. niet veel maar dat doet er niet doe


omdat ie beter is dan men vorige -.-

niet dat dit iets met het onderwerp te maken heeft happy.gif
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 21 2008 06:00am
Ik ben bezig met een multi account guide voor dummies smile.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Apr 21 2008 06:02am
irony
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll