☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Vraag Hierbinnen, Serieus Antwoord Pls > Opzoute Met Die Grapjes
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1061
Replies: 37
Track Topic
slayermeester
Member
Posts: 656
Joined: Jul 18 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1
Apr 20 2008 01:25pm
ik wil weten hoe ik het snelst aan fg kan komen zonder te betalen.. sinds ik gescammed ben moet ik een manier vinden om gear van ong 30 fg te kopen
xycho2d
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold
:
774.55
#2
Apr 20 2008 01:34pm
Ladderslasher.
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#3
Apr 20 2008 01:35pm
Quote (slayermeester @ Sun, Apr 20 2008, 08:25pm)
ik wil weten hoe ik het snelst aan fg kan komen zonder te betalen.. sinds ik gescammed ben moet ik een manier vinden om gear van ong 30 fg te kopen
noob? ga Mf runs doen ~~
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#4
Apr 20 2008 01:53pm
daar heb je t recht nie op, je hebt mij ook een x gescammed en gebegged.
dus nee
BlindCupid
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#5
Apr 20 2008 05:53pm
te laat.. is al naar de meesterlijke Wuben gegaan..
This post was edited by BlindCupid on Apr 20 2008 06:07pm
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#6
Apr 20 2008 06:19pm
Quote (xycho2d @ Sun, 20 Apr 2008, 20:34)
Ladderslasher.
dat heeft mij wel iets opgeleverd ja
This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 20 2008 06:19pm
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#7
Apr 20 2008 11:34pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 21 Apr 2008, 02:19)
dat heeft mij wel iets opgeleverd ja
Mij niet... het's beetje saai, je moet alleen maar klikken
BlindCupid
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#8
Apr 21 2008 03:13am
Quote (Zompy @ Mon, Apr 21 2008, 05:34am)
Mij niet...
het's
beetje saai, je moet alleen maar klikken
Zompy niet alleen je engels is kut..
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#9
Apr 21 2008 04:10am
Quote (BlindCupid @ Mon, 21 Apr 2008, 00:53)
te laat.. is al naar de meesterlijke Wuben gegaan..
Hah.
En wie ben jij nu weer?
BlindCupid
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#10
Apr 21 2008 04:28am
Quote (WemyNM @ Mon, Apr 21 2008, 10:10am)
Hah.
En wie ben jij nu weer?
Doet dat er iets toe?
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact