d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 2 > Jah, Het Spel.
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 20 2008 01:16pm
'k ga alles verkopen.
Indien iemand wat items nodig had zeg maar welke soort items, ik beslis wel of je wat mag hebben of niet.
Probeer trouwens niet te pmen of iets te vragen als ik je totaal niet ken.

Ik heb bijna alles, non ladder lod en classic.
Zeer misschien ga ik nog eens hardcore spelen als ik een deftige realm vindt.
Zowiezo, als je wat nodig hebt, dit is het moment!

This post was edited by Ov2rkill on Apr 20 2008 01:25pm
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Apr 20 2008 01:21pm
ik heb wel wat spulletjes nodig;) haha
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Apr 20 2008 01:36pm
trade forum??

EDIT: no need gems smile.gif

This post was edited by Malakas on Apr 20 2008 01:36pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 20 2008 01:51pm
als je toevallig een bb hebt
Member
Posts: 10,103
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 20 2008 01:54pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, Apr 20 2008, 08:16pm)
'k ga alles verkopen.
Indien iemand wat items nodig had zeg maar welke soort items, ik beslis wel of je wat mag hebben of niet.
Probeer trouwens niet te pmen of iets te vragen als ik je totaal niet ken.

Ik heb bijna alles, non ladder lod en classic.
Zeer misschien ga ik nog eens hardcore spelen als ik een deftige realm vindt.
Zowiezo, als je wat nodig hebt, dit is het moment!


Stoppen ohmy.gif
Mja, jij bent nu WOW addict zeker, niet?

Als je nog wat smiter/druid items overhebt wil ik je er wel graag vanaf helpen.... :-)
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 20 2008 02:02pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, Apr 20 2008, 08:51pm)
als je toevallig een bb hebt


Heb maar één bb en die's legit en wat te duur om weg te geven sorry tongue.gif


Quote (mrs.piggy @ Sun, Apr 20 2008, 08:54pm)
Stoppen ohmy.gif
Mja, jij bent nu WOW addict zeker, niet?

Als je nog wat smiter/druid items overhebt wil ik je er wel graag vanaf helpen.... :-)


Pm me precieze items, 'k zal kijken wat ik heb aangezien ik nog nooit die characters gemaakt heb.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 20 2008 02:04pm
oh idd, kheb ff gekeke ze zijn nu 4k+, ik heb de mijne heel lang gelede verkocht voor 1.2k of zo, wa sook legit.
kheb ook nog 40-50sojs maar die prijs stijgt ook niet meer
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Apr 20 2008 02:10pm
ik heb CLASSIC STUFF nodig voor een sorcje =)
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Apr 20 2008 02:14pm
ik wil nog is een char maken op D2 voor als ik me verveel smile.gif

als je nog iets hebt zitten waarmee ik iets kan maken ... feel free to donate wink.gif

ps: gebruikte jij men cdkeys ? of heb ik die aan iemand anders gegeven ? tongue.gif

~Tim
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 20 2008 02:16pm
heb nog een pala torch nodig
en een exile smile.gif

( wist niet eens dat je nog speelde tongue.gif )
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll