Quote (TheErrand @ Sun, Apr 20 2008, 01:39pm)
Jup, ik heb hem al een week. En hij is echt vet. De banen zijn opzich wel tof en de online mode is echt super. Dat stuurtje is ook wel leuk, maar als het serieus gaat worden is de controller wel handiger. Wat de graphics betreft.. die zijn niet veel beter dan bij DD. Ach, who cares. De moeite waard is hij zeker.
als je om graphics geeft moet je vooral niet een Wii kopen.
ik heb de wii ook het is echt een super apperaat.
hoeveel fun ik er wel niet mee gehad heb als we met z'n alle thuis zitten na het stappen ofzo.
wat vooral ook heel handig is. meiden spelen ook gewoon mee op de Wii