d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mario Kart Wii > Wie Heeft Het?
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 186
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Apr 20 2008 07:15am
Mijn broer heeft 't gekocht. Ik zou 't zelf niet gekocht hebben omdat de vorige versies nogal lame waren, maar uiteindelijk is 't best goed.

Iemand anders ook gekocht?
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
Apr 20 2008 07:39am
Jup, ik heb hem al een week. En hij is echt vet. De banen zijn opzich wel tof en de online mode is echt super. Dat stuurtje is ook wel leuk, maar als het serieus gaat worden is de controller wel handiger. Wat de graphics betreft.. die zijn niet veel beter dan bij DD. Ach, who cares. De moeite waard is hij zeker.

This post was edited by TheErrand on Apr 20 2008 07:40am
Banned
Posts: 186
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Apr 20 2008 07:45am
Quote (TheErrand @ Sun, Apr 20 2008, 01:39pm)
Jup, ik heb hem al een week. En hij is echt vet. De banen zijn opzich wel tof en de online mode is echt super. Dat stuurtje is ook wel leuk, maar als het serieus gaat worden is de controller wel handiger. Wat de graphics betreft.. die zijn niet veel beter dan bij DD. Ach, who cares. De moeite waard is hij zeker.


Who cares about graphics? smile.gif
Gameplay > all.
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 20 2008 06:04pm
Quote (Harniq @ Sun, Apr 20 2008, 01:15pm)
Mijn broer heeft 't gekocht. Ik zou 't zelf niet gekocht hebben omdat de vorige versies nogal lame waren, maar uiteindelijk is 't best goed.

Iemand anders ook gekocht?


Waarom stel je deze vraag niet op je (basis)school ofzo?
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
Apr 21 2008 07:24am
Quote (BlindCupid @ Mon, Apr 21 2008, 12:04am)
Waarom stel je deze vraag niet op je (basis)school ofzo?


HAHA! Nee..
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 24 2008 09:53am
Quote (TheErrand @ Sun, Apr 20 2008, 01:39pm)
Jup, ik heb hem al een week. En hij is echt vet. De banen zijn opzich wel tof en de online mode is echt super. Dat stuurtje is ook wel leuk, maar als het serieus gaat worden is de controller wel handiger. Wat de graphics betreft.. die zijn niet veel beter dan bij DD. Ach, who cares. De moeite waard is hij zeker.


als je om graphics geeft moet je vooral niet een Wii kopen.



ik heb de wii ook het is echt een super apperaat.

hoeveel fun ik er wel niet mee gehad heb als we met z'n alle thuis zitten na het stappen ofzo.
wat vooral ook heel handig is. meiden spelen ook gewoon mee op de Wii
Member
Posts: 5,539
Joined: Jul 23 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 28 2008 06:09am
Ik heb het , ik vind zelf dat mario kart voor de wii echt een goede gameplay heeft.
stuurtje is alleen een beetje klein.
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll