d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Verjaardag!
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 403
Joined: Nov 9 2007
Gold: 350.00
Warn: 10%
Apr 19 2008 01:41am
jah ik ben 17 dus als iemand wil donaten biggrin.gif
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 19 2008 01:47am
ik ook donate jij mij eerst ??
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 19 2008 01:48am
ik ook !

gefeliciteerd jullie biggrin.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 19 2008 02:20am
Quote (bloodsugar @ Sat, Apr 19 2008, 07:41am)
jah ik ben 17 dus als iemand wil donaten biggrin.gif


hmm , wat doe je als je verjaardag op een zaterdag valt ... op een internet forum gaan beggen ofc ...
doe iets met je leven
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 19 2008 03:40am
Quote (bloodsugar @ Sat, 19 Apr 2008, 09:41)
jah ik ben 17 dus als iemand wil donaten biggrin.gif


Begger=noob

ga iets anders doen dan beggen... als je zo graag fg wil ga werken en koop het van njaguar...
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Apr 19 2008 03:52am
Quote (c0me @ Sat, 19 Apr 2008, 08:47)
ik ook donate jij mij eerst ??


geile sig ohmy.gif
Member
Posts: 403
Joined: Nov 9 2007
Gold: 350.00
Warn: 10%
Apr 19 2008 03:59am
Quote (Zompy @ Sat, Apr 19 2008, 09:40am)
Begger=noob

ga iets anders doen dan beggen... als je zo graag fg wil ga werken en koop het van njaguar...


gtfo out scammer
Member
Posts: 6,323
Joined: Oct 1 2006
Gold: 0.51
Apr 19 2008 04:14am
Quote (Zompy @ Sat, 19 Apr 2008, 09:40)
Begger=noob

ga iets anders doen dan beggen... als je zo graag fg wil ga werken en koop het van njaguar...


Dat is nog zieliger als beggen.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 19 2008 04:16am
Quote (bloodsugar @ Sat, 19 Apr 2008, 08:41)
jah ik ben 17 dus als iemand wil donaten biggrin.gif


je zet je zelf egt zwaar voorlul, gedraag je eerst maar eens als een 17jarige

Quote (PureSilence @ Sat, 19 Apr 2008, 11:14)
Dat is nog zieliger als beggen.


dan!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 19 2008 04:53am
Quote (bloodsugar @ Sat, Apr 19 2008, 08:41am)
jah ik ben 17 dus als iemand wil donaten biggrin.gif


Ik ben ook 17, dus donate mij maar. sleep.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll