hij maakt gewoon zelf een screenshot met merc derbij,,
failed, hard.
Quote (Snielsje @ Fri, 18 Apr 2008, 09:50)
jij daagde mij uit (K)
oke thanks DAAAAG!
dat veranderd niets eraan dat er regels zijn
Quote (Godsterrorforce @ Fri, 18 Apr 2008, 09:49)
edit / Ik stem op bad boy en donate hem 0.05 FG!
This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 18 2008 02:53am