Quote (Noob-Style. @ Wed, 16 Apr 2008, 00:11)
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 16 Apr 2008, 00:07)
Quote (Noob-Style. @ Wed, 16 Apr 2008, 00:06)
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 16 Apr 2008, 00:04)
Quote (Noob-Style. @ Wed, 16 Apr 2008, 00:02)
je bent gewoon kkkkkkkkr lelijk
oh ja en je bent gewoooooon
kkkr lomp
hoezo moet ik jou iets uit leggen was er zoveel in mijn profile te zien da tje et niet kon vinden haah
MONGOL
WAS NOU MONGOOL
HET WOORD IS MONGOL
VEREKTE MONGOL,LELIJKE NATNEK
hoerenzoon
je moeder is verlept!
Grezz (een van je vaders.)
al draagt de aap een gouden ring et is en blijft een lelijk ding,zomaar zoierts waar ik aan moest dnken toen ik je foto zag
uiterlijk is en blijft een mening
je moeder denkt er heel anders over

mja die zuigt de lelijkste nog wel voor een tientje

erm juist ja, flame is je sterkste punt duidelijk niet gezien je geen poot hbet om op te staan,denk daar maar over na.
ja ik weet dat dat moeilijk voor je is maarja dat geeft niet jij bent zo een badboy zo ruig en stoer, je foto spreekt voor meer als 100duizend woorden
haha,en ga nou maar weer met je zaag en schep spele daar ben je eens tuk beter in,hovenier haah ,voor de wvs misschien
miss moet je jezelf niet zo aanbidden, sukkel..
en hou op met me te pmen je bent echt gedist, saai en dom..