Quote (CpTJenJen @ Wed, 16 Apr 2008, 20:55)
ik ben wel jaloers.. ik wil het ook snel maken.. en dan lekker niksdoen.. ik weet alleen nog niet hoe..
ga in de aandelen
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 21:03)
www.slapendrijk.nl
nederlandse student wordt letterlijk slapendrijk

niet meer