d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wth? > ...
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,693
Joined: May 30 2007
Gold: 902.00
Apr 16 2008 01:38pm
Hoe kan dat nu dat die mensen in America Meerdere huizen hebben + meerdere auto's + Milioenen dollars hebben op hun rekening zonder dat daar iemand van klaagt?
Ik klaag er iedere dag over !!
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 01:43pm
Quote (BroKedUde @ Wed, Apr 16 2008, 08:38pm)
Hoe kan dat nu dat die mensen in America Meerdere huizen hebben + meerdere auto's + Milioenen dollars hebben op hun rekening zonder dat daar iemand van klaagt?
Ik klaag er iedere dag over !!


Verschil moet er zijn.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 16 2008 01:53pm
Quote (BroKedUde @ Wed, 16 Apr 2008, 20:38)
Hoe kan dat nu dat die mensen in America Meerdere huizen hebben + meerdere auto's + Milioenen dollars hebben op hun rekening zonder dat daar iemand van klaagt?
Ik klaag er iedere dag over !!


je spreekt jezelf tegen!
en who cares, jaloers?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 16 2008 01:55pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, 16 Apr 2008, 20:53)
je spreekt jezelf tegen!
en who cares, jaloers?


ik ben wel jaloers.. ik wil het ook snel maken.. en dan lekker niksdoen.. ik weet alleen nog niet hoe..
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 02:03pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Apr 16 2008, 08:55pm)
ik ben wel jaloers.. ik wil het ook snel maken.. en dan lekker niksdoen.. ik weet alleen nog niet hoe..


www.slapendrijk.nl

nederlandse student wordt letterlijk slapendrijk tongue.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 16 2008 02:19pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, 16 Apr 2008, 20:55)
ik ben wel jaloers.. ik wil het ook snel maken.. en dan lekker niksdoen.. ik weet alleen nog niet hoe..


ga in de aandelen

Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 21:03)
www.slapendrijk.nl

nederlandse student wordt letterlijk slapendrijk tongue.gif


niet meer
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 02:26pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 16 2008, 09:19pm)
niet meer


maar vond het sowieso al triest.. hij kijkt tv en zit te chatten/internetten -.-
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 16 2008 11:43pm
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 22:26)
maar vond het sowieso al triest.. hij kijkt tv en zit te chatten/internetten -.-


toch chil?

btw: je moet zoon van Elvis worden.... hij haalt nog zo'n 1mil per dag op...
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll