d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hmm Ik Voorspel
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 08:36am
Dat er binnenkort warns worden uitgedeeld..

Is het misschien niet handiger om één topic te maken voor spam? Zoiets als 'De stamkroeg' oid.

Alhoewel de meeste reacties wel grappig zijn hoeft niet ieder topic offtopic te gaan.

Toch?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 16 2008 08:40am
Tuurlijk niet. Iets is alleen tof, daar waar het eigenlijk niet mag.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 16 2008 08:45am
probeer geen oplossing te vinden, is net als t fileprobleem
t kan gewoon niet anders, of je moet alle veroorzakers systematisch uitroeien.
en imo is er niks mis mee, de ontopic is veel saaier dan de offtopic
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Apr 16 2008 08:47am
Quote (Tha_Axid @ Wed, 16 Apr 2008, 16:45)
probeer geen oplossing te vinden, is net als t fileprobleem
t kan gewoon niet anders, of je moet alle veroorzakers systematisch uitroeien.
en imo is er niks mis mee, de ontopic is veel saaier dan de offtopic


Sluit ik me (in de meerderheid van de topics dan) bij aan.
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 08:52am
Daar hebben jullie wel gelijk in... smile.gif

Ik hoop dat Feargod daar ook zo over denkt wink.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 16 2008 08:53am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 16:52)
Daar hebben jullie wel gelijk in... smile.gif

Ik hoop dat Feargod daar ook zo over denkt wink.gif


Hij is geen allang geen mod meer volgens mij.
+1
Member
Posts: 3,895
Joined: Aug 5 2006
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Apr 16 2008 08:57am
Ik voorspel dat deze topic gesloten gaat worden wink.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 16 2008 08:59am
Quote (RestrainedLove @ Wed, 16 Apr 2008, 16:57)
Ik voorspel dat deze topic gesloten gaat worden wink.gif


+1
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 16 2008 09:00am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 16:36)
Dat er binnenkort warns worden uitgedeeld..

Is het misschien niet handiger om één topic te maken voor spam? Zoiets als 'De stamkroeg' oid.

Alhoewel de meeste reacties wel grappig zijn hoeft niet ieder topic offtopic te gaan.

Toch?


Wie spam't er nou? Je spamt nu zelf met deze topic huh.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll