d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Botten
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 16 2008 06:15am
mensen die ruimte hebben in hun flist
en willen baalrunnen OP LADDER europe

pm mij en ik add je in men f list zodat je al de baalruns kunt joinen

btw als je gaat leechen vind ik het minder happy.gif
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 16 2008 06:28am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 13:25)


denk dat jij het niet helemaal snapt.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 16 2008 07:18am
Denk dat jij te lui bent om een reply met uitleg te geven + je hoopt om de vraag: wat betekend et dan zodat je nog een post ken posten tongue.gif
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 07:22am
Probeer anders eens eebay of marktplaats als je vrienden zoekt.

This post was edited by Sarpedon on Apr 16 2008 07:24am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 16 2008 07:25am
Quote (Sarpedon @ Wed, Apr 16 2008, 02:22pm)
Probeer anders eens eeebay of marktplaats als je vrienden zoekt.


Hahahahaahahhaaha ja die is leuk smile.gif

naja, zal wel niet veel opleveren ^^
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 07:26am
Quote (Apachai @ Wed, Apr 16 2008, 02:25pm)
Hahahahaahahhaaha ja die is leuk smile.gif

naja, zal wel niet veel opleveren ^^


Hij heeft anders wel een hele stoere tattoo !
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 16 2008 07:27am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 14:22)
Probeer anders eens eeebay of marktplaats als je vrienden zoekt.


kijk naar de topic title sukkel..

Apachai eiland bewoner denk dak er ee stuk meer heb dan jij

niet dat het iets uitmaakt
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 16 2008 07:34am
Oja jij ontmoet veel mensen als je aan het grasmaaien bent.
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 16 2008 07:45am
Quote (Apachai @ Wed, Apr 16 2008, 01:34pm)
Oja jij ontmoet veel mensen als je aan het grasmaaien bent.


vast meer dan dat jij in je kamer van 1 bij 1 24/7 d2 speelt
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll