☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Botten
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 454
Replies: 21
Track Topic
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#1
Apr 16 2008 06:15am
mensen die ruimte hebben in hun flist
en willen baalrunnen OP LADDER europe
pm mij en ik add je in men f list zodat je al de baalruns kunt joinen
btw als je gaat leechen vind ik het minder
Sarpedon
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold
:
915.00
#2
Apr 16 2008 06:25am
http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=145
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#3
Apr 16 2008 06:28am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 13:25)
http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=145
denk dat jij het niet helemaal snapt.
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#4
Apr 16 2008 07:18am
Denk dat jij te lui bent om een reply met uitleg te geven + je hoopt om de vraag: wat betekend et dan zodat je nog een post ken posten
Sarpedon
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold
:
915.00
#5
Apr 16 2008 07:22am
Probeer anders eens eebay of marktplaats als je vrienden zoekt.
This post was edited by Sarpedon on Apr 16 2008 07:24am
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#6
Apr 16 2008 07:25am
Quote (Sarpedon @ Wed, Apr 16 2008, 02:22pm)
Probeer anders eens eeebay of marktplaats als je vrienden zoekt.
Hahahahaahahhaaha ja die is leuk
naja, zal wel niet veel opleveren ^^
Sarpedon
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold
:
915.00
#7
Apr 16 2008 07:26am
Quote (Apachai @ Wed, Apr 16 2008, 02:25pm)
Hahahahaahahhaaha ja die is leuk
naja, zal wel niet veel opleveren ^^
Hij heeft anders wel een hele stoere tattoo !
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#8
Apr 16 2008 07:27am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 14:22)
Probeer anders eens eeebay of marktplaats als je vrienden zoekt.
kijk naar de topic title sukkel..
Apachai eiland bewoner denk dak er ee stuk meer heb dan jij
niet dat het iets uitmaakt
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#9
Apr 16 2008 07:34am
Oja jij ontmoet veel mensen als je aan het grasmaaien bent.
c0me
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold
:
2.00
#10
Apr 16 2008 07:45am
Quote (Apachai @ Wed, Apr 16 2008, 01:34pm)
Oja jij ontmoet veel mensen als je aan het grasmaaien bent.
vast meer dan dat jij in je kamer van 1 bij 1 24/7 d2 speelt
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact