d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Kom Eens Even Hier Kijken > Yo
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4
Joined: Apr 15 2008
Gold: 0.00
Apr 15 2008 12:13pm
yo ppl
alles goed ja mena cc= voor 1 jaar gesuspend dus zit niets anders op om een multi te maken net als xepo tongue.gif
btw xepo wat is tactiek? jouw bannen ze nooit
informatie pls tongue.gif

This post was edited by StefanFFH on Apr 15 2008 12:14pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 15 2008 12:14pm
misschien niet een kopie van je oude naam maken?
en blijf gewoon weg of wil je stiekem zoals die nerd zijn
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 12:15pm
Quote (StefanFFH @ Tue, Apr 15 2008, 07:13pm)
yo ppl
alles goed ja mena cc= voor 1 jaar gesuspend dus zit niets anders op om een multi te maken net als xepo tongue.gif
btw xepo wat is tactiek? jouw bannen ze nooit
informatie pls tongue.gif


Jij had toch een blauwe orb? en nog wat fg?
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Apr 15 2008 01:39pm
Quote (StefanFFH @ Tue, Apr 15 2008, 06:13pm)
yo ppl
alles goed ja mena cc= voor 1 jaar gesuspend dus zit niets anders op om een multi te maken net als xepo tongue.gif
btw xepo wat is tactiek? jouw bannen ze nooit
informatie pls tongue.gif


wa heb je gedaan dan? xD
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 15 2008 01:59pm
Kankerwrede mensen worden ontzien.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 15 2008 03:06pm
Quote (Sarpedon @ Tue, Apr 15 2008, 07:15pm)
Jij had toch een blauwe orb? en nog wat fg?


Jah maar die acc is voor 1 jaar suspendet tongue.gif
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 03:16pm
Dan doe je toch iets niet goed wink.gif
Banned
Posts: 6
Joined: Apr 16 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 16 2008 12:29am
Quote (Sarpedon @ Tue, Apr 15 2008, 09:16pm)
Dan doe je toch iets niet goed wink.gif


naardat ik njaguar had gemaild en men excuses heb aangeboden heeft ie er maar een jaartje extra bij gedaan kom ik net achter rofl

Your account has been temporarily suspended. This suspension is due to end on Wed, Mar 3 2010, 02:43pm.

ik heb seriseus info nodig hoe ik een goede multi maak zonder gelijk geband te worden
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Apr 16 2008 12:57am
Quote (GodsPlayHouse @ Wed, 16 Apr 2008, 08:29)
naardat ik njaguar had gemaild en men excuses heb aangeboden heeft ie er maar een jaartje extra bij gedaan kom ik net achter rofl

Your account has been temporarily suspended. This suspension is due to end on Wed, Mar 3 2010, 02:43pm.

ik heb seriseus info nodig hoe ik een goede multi maak zonder gelijk geband te worden


IP masker denk.
Waarom ben je gebanned dan?
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 16 2008 03:39am
Quote (xycho2d @ Wed, Apr 16 2008, 06:57am)
IP masker denk.
Waarom ben je gebanned dan?


multi??


2010 dat is zo wat 2 jaar sleep.gif biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll