d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Everest
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 13 2008 02:23pm
Iemand die een keygen voor Everest Ultimate Edition heeft?

Edit: Bedankt, iemand heeft me al 1 gepm'd.

This post was edited by CorvX on Apr 13 2008 02:44pm
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 13 2008 03:07pm
Quote (CorvX @ Sun, 13 Apr 2008, 21:23)
Iemand die een keygen voor Everest Ultimate Edition heeft?

Edit: Bedankt, iemand heeft me al 1 gepm'd.


Je kan ook googlen naar Everest Home Edition. Als je dat niet kan vinden heb ik nog wel een setup op mijn C schijf staan. wink.gif

Ookal heb je al een key, misschien maak ik er iemand anders blij mee.

Mart

This post was edited by Baklap on Apr 13 2008 03:07pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 13 2008 03:59pm
Quote (Baklap @ Sun, 13 Apr 2008, 23:07)
Je kan ook googlen naar Everest Home Edition. Als je dat niet kan vinden heb ik nog wel een setup op mijn C schijf staan. wink.gif

Ookal heb je al een key, misschien maak ik er iemand anders blij mee.

Mart


Ja had ehm ff nodig aangezien mijn geluid driver ineens verdwenen is. Heb geen idee wat voor driver ik nodig had, dus ging even kijken.
Maar heb nu een nog groter probleem, als ik die driver wil installeren blijft ie vastlopen op 94%. Iedere keer weer, heb ook al gegoogled naar een zelfde soort probleem maar kon 't niet vinden. Iemand een idee hier?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 12:16am
Quote (CorvX @ Sun, 13 Apr 2008, 22:59)
Ja had ehm ff nodig aangezien mijn geluid driver ineens verdwenen is. Heb geen idee wat voor driver ik nodig had, dus ging even kijken.
Maar heb nu een nog groter probleem, als ik die driver wil installeren blijft ie vastlopen op 94%. Iedere keer weer, heb ook al gegoogled naar een zelfde soort probleem maar kon 't niet vinden. Iemand een idee hier?


zet alles eens uit als je de install draait.. dan kan het bijna niet aan je pc liggen.. probeer m van een andere site ? als je dat kan vinden, zo ja heb je dan hetzelfde probleem..
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 04:45am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 14 Apr 2008, 08:16)
zet alles eens uit als je de install draait.. dan kan het bijna niet aan je pc liggen.. probeer m van een andere site ? als je dat kan vinden, zo ja heb je dan hetzelfde probleem..


Al gedaan, heb ook al veel rond gegoogled en niks kunnen vinden dat een beetje op mijn probleem lijkt.
Ik zit eraan te denken om me hele pc te gaan formateren, alleen al de muziek staat op deze pc. En die hebben we altijd aan staan, zodat we hier muziek in huis hebben.
Maar komt wel goed denk ik, moet alleen 1st ergens een windows xp cd downloaden hehe.

This post was edited by CorvX on Apr 14 2008 04:46am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 05:18am
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 11:45)
Al gedaan, heb ook al veel rond gegoogled en niks kunnen vinden dat een beetje op mijn probleem lijkt.
Ik zit eraan te denken om me hele pc te gaan formateren, alleen al de muziek staat op deze pc. En die hebben we altijd aan staan, zodat we hier muziek in huis hebben.
Maar komt wel goed denk ik, moet alleen 1st ergens een windows xp cd downloaden hehe.


ik kan je binnenkort link pme.. vriend van me heb er een op thc staan wink.gif

ik merk het wel als je intresse hebt.. ik kan m vanaaf al hebben wink.gif

This post was edited by CpTJenJen on Apr 14 2008 05:19am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 05:20am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 14 Apr 2008, 13:18)
ik kan je binnenkort link pme.. vriend van me heb er een op thc staan wink.gif

ik merk het wel als je intresse hebt.. ik kan m vanaaf al hebben wink.gif


Een link voor wat? Windows xp?
Maja, stuur maar op. Mijn pm box staat open. tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 05:26am
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 12:20)
Een link voor wat? Windows xp?
Maja, stuur maar op. Mijn pm box staat open. tongue.gif


die staat op thc torrents... daar kun je m dan downloade ofc wink.gif moet je wel ff acc maken als je die niet hebt.. ^^
ik snap btw niks van die site dus daarvoor als je dat niet weet moet je niet bij mij zijn.

This post was edited by CpTJenJen on Apr 14 2008 05:27am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 05:34am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 14 Apr 2008, 13:26)
die staat op thc torrents... daar kun je m dan downloade ofc wink.gif moet je wel ff acc maken als je die niet hebt.. ^^
ik snap btw niks van die site dus daarvoor als je dat niet weet moet je niet bij mij zijn.


Ah ok bedankt hehe, naja ik zal eerst ff alles op dvdtjes en cdtjes pleuren.
Want ben al me driver cd's van videokaart etc ook kwijt, dus 1st ff downloaden enz. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll