d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Vrolijke Topic.
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 11 2008 05:09pm
Post hier alle vrolijke dingen!

ben benieuwd wat hier uit komt...

[img]http://img177.imageshack.us/my.php?image=vrolijkci6.jpg]http://img177.imageshack.us/my.php?image=vrolijkci6.jpg[/img]


This post was edited by Godsterrorforce on Apr 11 2008 05:11pm
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Apr 11 2008 05:39pm
vandaag lekker luie dag gehad, lekker uitgeslapen, seizoen 1 van house gedownload en paar van gekeken.

EN HET IS WEEKEND!
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Apr 11 2008 05:59pm


Toetsweek net afgelopen en morgen weer lekker uitslapen =]
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 11 2008 07:18pm
morgen gaat het fak erop bij ons thuis biggrin.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Apr 11 2008 07:49pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Apr 2008, 01:18)
morgen gaat het fak erop bij ons thuis biggrin.gif


wat is een fak, bedoelde je dak?
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Apr 12 2008 12:02am
vandaag me fiets ophalen...
hij is eindelijk gemaakt, word waarschijnljk een dure grap..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 12 2008 12:44am
Quote (robuust @ Sat, 12 Apr 2008, 02:49)
wat is een fak, bedoelde je dak?


dak ja !

kwas beetje van de wap af toen ik dat tiepte tongue.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Apr 12 2008 12:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Apr 2008, 06:44)
dak ja !

kwas beetje van de wap af toen ik dat tiepte tongue.gif


happens to the best of us tongue.gif

Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, 12 Apr 2008, 06:02)
vandaag me fiets ophalen...
hij is eindelijk gemaakt, word waarschijnljk een dure grap..


racefiets?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 12 2008 01:19am
Vandaag weer lekker diablo'en en voetballen als het stopt met regenen, en dan ofc lekker biertje na het voetballen en de rest van de dag op me reet zitten xD
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 12 2008 01:28am
heb afgelope week tentamens gehad.
waarschijnlijk geen ervan gehaald
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll