d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stomme En Simpele Vraag > De Eerste Met Een Antwoord Krijgt 0.5 Fg
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,165
Joined: Mar 25 2008
Gold: 9,442.00
Apr 10 2008 06:47pm
jaja mensen, ik heb effe een vraag. ben nogal achterlijk met die signatures enzo, nou heb ik een plaatje gehost op imageshack.. wie kan mij vertellen welk "command" en welke link ik moet gebruiken dat het plaatje zichtbaar word ipv een simpel linkje.

0.5 FG voor het eerst werkende antwoord

- Ashiro Bolt.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Apr 10 2008 07:37pm
[img]your image[/img]

rechter muisknop op het plaatje en ga naar eigenschappen en kopieer het adres

laat die 0.5 fg maar zitten, koopje niet eens een banaan schuimpje voor tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 10 2008 11:57pm
Je moet de direct link can je plaatje tussen dit hebben [img]Hier dus[/img]
Member
Posts: 4,165
Joined: Mar 25 2008
Gold: 9,442.00
Apr 10 2008 11:58pm
ah dankje smile.gif
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Apr 11 2008 12:43am
ga niet naar imagehackblablabla,
dat is een klote site met irritante pop-ups.

ga naar www.zod.fr
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 11 2008 03:11am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 11 Apr 2008, 07:43)
ga niet naar imagehackblablabla,
dat is een klote site met irritante pop-ups.

ga naar www.zod.fr


met mozilla firefox heb ik geen popups hoor wink.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 11 2008 03:11am
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 11 2008 03:29am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 11 Apr 2008, 10:11)
met mozilla firefox heb ik geen popups hoor wink.gif


vouch!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 11 2008 04:04am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Apr 11 2008, 10:11am)
met mozilla firefox heb ik geen popups hoor wink.gif


me neither
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 11 2008 06:11am
je kan natuurlijk ook gewoon even alle 5 de links uitprobere, en ff de icoontjes bekijke
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Apr 11 2008 02:35pm
in mijn sig staat relaxte hosting site: www.tinypic.com!
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll