Quote (Software @ Wed, Apr 9 2008, 05:24pm)
15 had ik
het gemiddelde van een vrouw

wilt dit nu iets zeggen?
word ik een vrouw?
OMFG HELP?!!11???!!11
Nah, het wil gewoon zeggen dat je volgense de test iets minder autistisch aangelegd bent dan de normale man.
Daar vrouwen empathischer zijn en volgense sommigen communicatiever aangelegd zijn is het logisch dat ze een lagere score dan de man zullen hebben.