d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Doe De Autisten Test Hier ^^ > :p
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 9 2008
Gold: 0.00
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 9 2008 03:48am
rofl.

hier verdoe ik me tijd niet eens aan. tongue.gif

This post was edited by Godsterrorforce on Apr 9 2008 03:49am
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 9 2008
Gold: 0.00
Apr 9 2008 03:50am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, Apr 9 2008, 09:48am)
rofl.

hier verdoe ik me tijd niet eens aan. tongue.gif


^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 9 2008 07:46am
Als je de hele tijd nee kilkt ben je boven gemiddelde tongue.gif

This post was edited by Zompy on Apr 9 2008 07:47am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 9 2008 09:47am
Quote (Zompy @ Wed, Apr 9 2008, 02:46pm)
Als je de hele tijd nee kilkt ben je boven gemiddelde tongue.gif


Lees dan tenminste de vragen eerst,

Ik had 9/50 redelijk lage score, zoals verwacht.
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Apr 9 2008 10:24am
15 had ik
het gemiddelde van een vrouw
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
wilt dit nu iets zeggen?
word ik een vrouw?
OMFG HELP?!!11???!!11
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 9 2008 10:28am
Nah, ik weet toch al dat ik autistisch ben.
Ik heb daar een echte test voor gedaan. XD
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 9 2008 10:29am
Quote (Software @ Wed, Apr 9 2008, 05:24pm)
15 had ik
het gemiddelde van een vrouw
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
wilt dit nu iets zeggen?
word ik een vrouw?
OMFG HELP?!!11???!!11


Nah, het wil gewoon zeggen dat je volgense de test iets minder autistisch aangelegd bent dan de normale man.
Daar vrouwen empathischer zijn en volgense sommigen communicatiever aangelegd zijn is het logisch dat ze een lagere score dan de man zullen hebben.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 9 2008 10:30am
Damn ik had ook maar 12 biggrin.gif maarja, het is tenminste avarage tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 9 2008 10:42am
Quote (Shinobi-tlo @ Wed, Apr 9 2008, 05:30pm)
Damn ik had ook maar 12 biggrin.gif maarja, het is tenminste avarage tongue.gif


Ik denk dat ik voor een autist ook wel average zou halen. ¬¬
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll