d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Vind Jij Van Mijn Nieuwe Avatar? > Kom Stemmen! :)
123Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Apr 8 2008 12:42pm
Bedankt voor je stem! tongue.gif
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Apr 8 2008 12:45pm
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, 8 Apr 2008, 20:42)

Bedankt voor je stem! tongue.gif


Alleen er komt niemand sad.gif tongue.gif
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Apr 8 2008 01:04pm
zo heb je een wat mooiere delay

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 8 2008 01:09pm
10 man echt top
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 8 2008 01:13pm
pff 0/10 staat er niet tussen , 100% afrip van m3nni , zielig gewoon

link : http://forums.d2jsp.org/user.php?i=345092
heeft dit al zeker 2 maand in sig

This post was edited by cranium-sf on Apr 8 2008 01:15pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 8 2008 01:26pm
Quote (cranium-sf @ Tue, 8 Apr 2008, 20:13)
pff 0/10 staat er niet tussen ,  100% afrip van m3nni  ,  zielig gewoon

link : http://forums.d2jsp.org/user.php?i=345092
heeft dit al zeker 2 maand in sig


report jij hem of ik?
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 8 2008 01:35pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Apr 8 2008, 07:26pm)
report jij hem of ik?


ga me niet bezig houden dingen als dit te reporten , vind het gewoon enorm zielig dat hij ff een avater gaat rippen en dan nog zo fier als iets gaat gaan vragen wat mensen van zen neiuwe avater vinden
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 8 2008 01:42pm
Sneu.
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 8 2008 01:47pm
Niet direct m'n ding.
Zolang jij er maar gelukkig met bent... .
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Apr 8 2008 02:14pm
Heb 'em vaker gezien, niet meer orgioneel ;//
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll