d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo3 > Weet Iemand Er Iets Over
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 621
Joined: Jun 17 2007
Gold: 0.00
Apr 5 2008 05:43pm
hallo ik vroeg me af of het ooit nog gaat uit komen.
als je iets weet of op een site hebt gevonden laat ff een berichtje achter.

tnx
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Apr 5 2008 07:28pm
Quote (koenko @ Sun, 6 Apr 2008, 01:43)
hallo ik vroeg me af of het ooit nog gaat uit komen.
als je iets weet of op een site hebt gevonden laat ff een berichtje achter.

tnx


Koen, die komt ooit is uit denk voor 2020 smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 6 2008 01:17am
Ik denk dat ie niet komt hoor...
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 6 2008 02:02am
Quote (tenshinhan @ Sun, Apr 6 2008, 02:28am)
Koen, die komt ooit is uit denk voor 2020 smile.gif


Mooi gezegd xD
@zompy: zeg nooit nooit biggrin.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 6 2008 02:46am
ze w88 op een speciale gelegenheid.
namelijk de dag dat pasen in pinksteren op dezelfde dag vallen.
reken maar uit wanneer dat is
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 6 2008 02:51am
Quote (tenshinhan @ Sun, 6 Apr 2008, 03:28)
Koen, die komt ooit is uit denk voor 2020 smile.gif


so ist et

Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Apr 6 2008 03:07am
eigelijk is het zoiets als de dag des oordeels... iedereen zegt altijd dat het komt ... maar eigenlijk zal het nooit komen
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 6 2008 04:57am
Quote (Tha_Axid @ Sun, 6 Apr 2008, 09:46)
ze w88 op een speciale gelegenheid.
namelijk de dag dat pasen in pinksteren op dezelfde dag vallen.
reken maar uit wanneer dat is


of goede vrijdag op een donderdag
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 6 2008 05:04am
Wéér zon kanker topic? ¬¬

Diablo is dood, keke? Leg je d'r maar bij neer en jank niet zo.

Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Apr 6 2008, 11:57am)
of goede vrijdag op een donderdag


OMFG!!!!!! biggrin.gif

This post was edited by Skulvar on Apr 6 2008 05:04am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 6 2008 07:44am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Apr 6 2008, 11:57am)
of goede vrijdag op een donderdag


Dat duurt nog wel ff jah xD

Maja, ik ga er niet van uit en verwacht niks, dan valt het niet tegen ook he biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll