☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Diablo3 > Weet Iemand Er Iets Over
1
2
3
4
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 716
Replies: 34
Track Topic
koenko
Member
Posts: 621
Joined: Jun 17 2007
Gold
:
0.00
#1
Apr 5 2008 05:43pm
hallo ik vroeg me af of het ooit nog gaat uit komen.
als je iets weet of op een site hebt gevonden laat ff een berichtje achter.
tnx
GreNathan
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold
:
326.73
#2
Apr 5 2008 07:28pm
Quote (koenko @ Sun, 6 Apr 2008, 01:43)
hallo ik vroeg me af of het ooit nog gaat uit komen.
als je iets weet of op een site hebt gevonden laat ff een berichtje achter.
tnx
Koen, die komt ooit is uit denk voor 2020
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#3
Apr 6 2008 01:17am
Ik denk dat ie niet komt hoor...
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#4
Apr 6 2008 02:02am
Quote (tenshinhan @ Sun, Apr 6 2008, 02:28am)
Koen, die komt ooit is uit denk voor 2020
Mooi gezegd xD
@zompy: zeg nooit nooit
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#5
Apr 6 2008 02:46am
ze w88 op een speciale gelegenheid.
namelijk de dag dat pasen in pinksteren op dezelfde dag vallen.
reken maar uit wanneer dat is
xpd-trader
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold
:
0.00
#6
Apr 6 2008 02:51am
Quote (tenshinhan @ Sun, 6 Apr 2008, 03:28)
Koen, die komt ooit is uit denk voor 2020
so ist et
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#7
Apr 6 2008 03:07am
eigelijk is het zoiets als de dag des oordeels... iedereen zegt altijd dat het komt ... maar eigenlijk zal het nooit komen
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#8
Apr 6 2008 04:57am
Quote (Tha_Axid @ Sun, 6 Apr 2008, 09:46)
ze w88 op een speciale gelegenheid.
namelijk de dag dat pasen in pinksteren op dezelfde dag vallen.
reken maar uit wanneer dat is
of goede vrijdag op een donderdag
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#9
Apr 6 2008 05:04am
Wéér zon kanker topic? ¬¬
Diablo is dood, keke? Leg je d'r maar bij neer en jank niet zo.
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Apr 6 2008, 11:57am)
of goede vrijdag op een donderdag
OMFG!!!!!!
This post was edited by Skulvar on Apr 6 2008 05:04am
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#10
Apr 6 2008 07:44am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Apr 6 2008, 11:57am)
of goede vrijdag op een donderdag
Dat duurt nog wel ff jah xD
Maja, ik ga er niet van uit en verwacht niks, dan valt het niet tegen ook he
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
4
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact